Frodiths Vår-foto-challenge – Dag 4- Latter

 

Ingenting er som en god latter 🙂 som løsner noe inni en…

Og sjelden har jeg vel ledd så godt som i sommer….

 

Jeg og  Mammaen til Lille Supermann var på en mini-ferie i Langesund.

Vi var på konsert med et band kalt “Polkabjørn”, på Wrightegården. Og MAKAN til konsert har jeg da

aldri vært på!!

Vi LO fra første strofe omtrent…Og det gjorde alle som var der.. Jeg lo og lo…

Jeg snøftet og skrek…som jeg ALDRI gjør…Helt nede fra dypet og høyt opp. Gråt og hikstet….

Så har du en dårlig periode…eller bare vil ha en RAR opplevelse:

Gå på konsert med “Polkabjørn”!! 😀

 

 

Ler du vilt og uhemmet noen gang?

Hva får deg til å le?

 

 

 

 

#fotochallenge #fotoutfordring #foto #latter
31 kommentarer
    1. Herlig bilde! Du ser oppriktig glad ut, deilig når folk ler på ordentlig! 🙂 Ja jeg ler veldig mye, jeg har heldigvis både kjæreste, familie og venner som har akkurat like “dårlig humor” som meg og da hender det magemusklene får kjørt seg litt.

    2. En god latter forlenger livet. Så da lever du nok lenge, med all den latteren du beskrev her. Guri så herlig.
      Og vet du hva? For en nyyyyydelig farge på kjolen din på det bildet. Jeg ble helt betatt <3 Den kledde du veldig godt altså <3
      Jeg var litt sen med mitt bidrag i går, men fikk det ut innen midnatt 😉 Hehe 😀
      Snart kommer dagens....;)
      God klem, håper du hadde en herlig 17. mai <3

    3. For et herlig latter-bilde! 😀
      En god latter er så herlig, og jeg elsker å le! 😀
      Er ikke så mye som skal til heller alltid, hihi 😀
      Klemmer <3

    4. Jeg kan se at latteren er ekte og hjertelig på bildet, he-he ! Den smitter lett ! Så kan definitivt mister Bean vekke latter hos meg. Det kan også “gullkorn” fra barnemunn. Artige situasjoner som oppstår i hverdagen, noen slagkraftige kommentarer fra kollegaer, noen som setter seg uten at stolen står bak dem (må jo sjekke om det går bra med vedkommende før jeg bryter ut i latter da). Det er egentlig mye og vi er sikkert forskjellig om hva som evt. kan få en ut i latteranfall. Men en god latter forlenger livet, sies det, så da er det bare fritt frem………..

    5. fruensvilje: Nei, jeg hadde heller ikke hørt om dem før vi kjøpte billetter. Langesund er et herlig sted for miniferie, og Wrightegården er et konsertsted mange flinke artister velger seg 🙂 så vi valgte det av den grunn. Og at vi skulle LE så mye, ante vi jo ikke 😀 Hi-hi Ja, om du får sjansen, så se dem, de er helt rare 😀

    6. -Hehe ja er moro med sånn teite ting om man er i ett teit humør. Typisk slik at jeg ler og ler og ikke folk helt skjønner hva som var SÅ morsomt 😛
      Godt å kunne ha det slik av og til 🙂

    7. ssilje89: For en herlig historie 🙂 Synes jeg ser dere 😀 Jeg ler så jeg griner av helt teite ting, hvis jeg er i rette humør, og har litt intern humor med noen 🙂 Da kan jeg virkelig ramle av stolen. Men det skjer ikke SÅ ofte 😀 Jeg er mye blid, men LER ikke så mye. Polkabjørn er et konsertband, og ingenting annet. De synger jodle-punk eller noe slikt, og det er mest showet som bare er GØY…Og alle i publlikum kjente til dem fra før, og lo fra de kom inn på scenen. Jeg kjente ikke til dem og vi hadde bare valgt konserten fordi det er fint å dra til Langesund, og det passet med helgen 😀

    8. karidansen: Åå, tusen takk 🙂 Liker den fargen på klær og smykker 🙂 Og vi hadde det så gøy der i sommer 🙂 Lo så jeg grein 😀

    9. Haha det er så deilig å le så mye, når man ler til man får vondt i magen er vel noe av det beste som finnes 😉 Lenge leve latteren 😉
      Har aldri hørt om Polkabjørn 😛
      Sist jeg lo så mye at jeg ikke klarte å stå oppreist var for noen dager siden, da lå Stig ute på verandaen. Han hadde latt steffen spyle meg med vannslangen noen timer før.
      Så tenkte jeg at jeg skulle ta igjen, Jeg skrudde på kranen og løp inn mens jeg ropte “Sprut på pappa”
      Stig fikk det iskalde vannet først på magen og så midt i fjeset, han lo så han ikke klarte å reise seg, og en to åring med en vannslange gir seg jo ikke så lett så der lå han å lo mens han prøvde å komme seg opp. Steffen var super fornøyd.
      Jeg sto trygt inne i huset og så på mens jeg lo så jeg nesten grein. Hadde vondt i magen og kunne ikke stå 😛

    10. Jeg ler masse og hjertelig når jeg føler meg fri 🙂 Jeg lo godt da jeg selv syntes at jeg hadde vært veldig lur på dagens fotokonkurranse 😉 Ha en finfin 17. mai kveld! Klem, klem 🙂

    11. Min matgale verden: Å så deilig 🙂 Vi har spist frokost nettopp, skal muligens rusle ut og ta litt bilder, i botanisk hage eller noe. Men enn så lenge så spiller Hr Frodith data-spill og jeg blogger og tegner og lurer på om jeg skal åpen en gave til 😀 Kos deg i pysjen, det er fantastisk deilig 🙂 og i morgen er det jobb, og vi har elever på deltidsopphold…

    12. Ååå , haha ja da skylder jeg på at jeg også har vært sliten , haha ….i alle fall når jeg ler av helt snåle greier som muligens ikke er morsomt nei 😛
      Ja , deilig med slike opplevelser da 😀 Litt moro galskap 😀
      Så får du ha litt rolig ikke galskap i dag kanskje ;)) Men le gjerne for det 😀
      Kose deg å ja 😀 <33

    13. cathrinehenriksen: Ja, en herlig opplevelse, vi lo SÅ mye og lenge. En herlig “konsert”, helt humor-konsert. De sang så rart og hadde DET showet. Helt galskap 😀 Nei, sånn latterkrampe-greier er ofte når man er sliten og er ikke alltid humoren er så veldig intelligent 😀 Men morsomt helt klart 😀 I dag er det pysj, og vi har nettopp hatt frokost 🙂 Får se om det blir en tur ut 🙂 kos deg du også 🙂 Klemmer masse igjen <3

    14. dedicat:Takk 🙂 Jeg er heller ikke sånn som LER så ofte, smiler mye, men ler ikke SÅ mye …Men av og til kan jeg få litt latterkrampe med noen venninner, og da er det sånn ler så jeg griner -aktig 😀 Veldig moro med hemningsløs latter av og til 🙂 Ha en fin dag 🙂

    15. Så herlig da , en god latter med en god venn 😀
      En super og rolig flott 17 . Mai til Frodithen 😀
      Haha …ja det er godt å le , husker jeg lo hele fjor sommer b.l.a i den dåpen vi var fadder i , det var jo ikke til å unngå heller 😀 Døpe den adelige kaninen nede på rådhusplassen , hihi ;))
      Men joda , kan le av mye annet også , kan faktisk få rare bilder oppi hodet mitt å bare le av det . Jeg kan le når jeg er her inne og kommenterer litt frem og tilbake til og med 😀
      Men har selvfølgelig ledd så det har gjort SKIKKELIG vondt i magen også , husker ikke hva det var av egentlig , haha …..for det kan fort bli sånn merkelig humor og ikke alle ville nok ledd tenker jeg , hihi ;))
      Kose deg nå Frodith venn , klemmer masse <33

    16. Jeg husker en gang da guttene mine var små,,og ene karen kom hjem og fortalte en vits,, og jeg frøste ut..og alle måpte og gutten sa: “,,der lo pappa også…” Så den store hørbare latteren er vel ikke meg..men jeg smiler og ler i hele meg for det jeg 🙂 Flott bilde 🙂

    17. Ritamarita: Masse klemmer til deg også, kos deg hva enn du skal gjøre i dag 🙂 Her blir det stille og rolig. Snart litt frokost, litt tv, og så får vi se 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg