Kvææeeeeeekk!!

 

Ja….Hvordan går det med froggingen da du?? Har du fått frogget noe den siste uken? Da gleder jeg meg til å se bilder snart 🙂 

Du som kanskje ikke vet hva dette handler om kan enten gå inn HER, og lese mer om hva frogging er… Men som du sikkert skjønner så er det liksom i “gaten” med “planking” og “naking” og andre rare farsotter…

 


Og her har du noen eksempler på mulig “frogging” 🙂  

Poenget er den froskete stillingen, og et froggy face..


Og skal vi få spredd denne farsotten, denne pesten, over det ganske land….så må vi jo bare sette i gang. 

Du er så klart invitert til et realt Frogge-party på mandag, men da må du gjøre som invitasjonen sier: 

Så nå sitter jeg ved mail-boksen og venter i spenning 🙂

Jeg har fått noen bilder, og de er flotte og morsomme, men jeg vil gjerne ha med flere!!

 

Så…Hvordan går det med froggingen?? 🙂

 

 

#konkurransen #utfordring #frosk #frogging

30 kommentarer

Siste innlegg