Miss Mommy og den gode uken <3

Når noen ber deg om å være snill både mot deg selv og alle andre en hel uke, DA vil jeg så klart være med. Miss Mommy er damen som ønsker å sette fokus på hvordan vi kan utgjøre en forskjell for noen. Og da må man så klart være snill både den ene og den andre veien, og ikke minst seg selv. Fokuset er å være POSITIV.

Nederst finner du listen hun har laget.

DAG 1 hos meg er DETTE:

 

 

Jeg har feiret DE BLOGGLØSE BLOGGERNE- Helge, Hanne Beate og Oslopadda på bloggen min i dag.

Det er vel å gi et kompliment tenker jeg. Og Helge; Hanne Beate og Oslopadda har vært innom og sagt det var veldig hyggelig, så reaksjonen var bare positiv. Viktig å rose de som ikke selv har blogg også, når de gjør hverdagen ens litt hyggeligere her på blogg.

 

 

 

#mismommychallenge #utgjøreenforskjell #komplimenter

29 kommentarer

Siste innlegg