Bergens beste blogg-babes <3

Hvis du klarer å se forbi sløret som mobilbilder lager på innebilder..så vil du se at jeg hadde verdens koseligste restaurantbesøk i går. Bergens beste blogg-babes  møtte meg på Peppes, og vi koste oss med både middag og dessert. Og det var akkurat som et lite bursdaglag 🙂 Jeg fikk masse gaver, og de må du få se senere, for mobilbildene yter ikke tingene rettferighet. De kommer på eget innlegg.

Morsmiddag.blogg.no og Kjersti (minmatgaleverden.no).

Inneuteferdig.blogg.no og Lisbethpedersen.blogg.no 

Lisbedthpedersen.blogg.no og Margarites.blogg.no


Og Frodith og Kjersti.  Og Cuskima.blogg.no er også med, til høyre for Kjersti.  Hun vil være anonym 🙂

 

​Det var en uforglemmelig kveld 🙂 Jeg har jo møtt disse jentene før, noen en gang og noen flere ganger.  Superkoselig å se dem igjen. Føles på et vis som om dette er folk man har vanket med i årevis 🙂 Takk for en flott kveld jenter!!

 

 

Har du truffet noen bloggvenner før?

Kjenner du disse bloggerene? 
 

 

#bloggvenner #bloggtreff #restaurantbesøk #venner #mat 

34 kommentarer
    1. Har truffet noen få bloggvenner selv. Synes det er så utrolig koselig å treffe folk som en føler en kjenner gjennom blogger og kommentarfeltene 😉
      Kos deg masse i Bergen 🙂

    2. Så herlig 🙂 Kjenner er vel et sterkt begrep da. men er jo innom og kommenterer noen av de. Og jeg har ikke truffet noen bloggere 🙂 Artig at dere holder kontakten på den måten 🙂

    3. Jeg traff Tinnimor på en kaffebar her i byen. Kjempekoselig dame! Men jeg kjenner henne ikke bort sett fra det. Har også truffet et par andre som ikke blogger lenger 🙂

    4. Å så koselig å få møte bloggvennene, det er noe jeg ikke har opplevd enda dessverre. Jeg må jo si at det var en flott gjeng, med kjekke damer 😉

    5. Er det slik de ser ut! Et knippe vakre damer fra et regnutsatt sted i verden. Artig med så mange bloggvenner samlet. Kjenner noen av disse jeg også, de er også mine bloggvenner. Jeg tror jeg har bloggvenner talt på en hånd som jeg har truffet i levende livet. Ellers skjer treffene via tastaturet her, he-he 😉

    6. Ja, jeg kjenner ”min matgale verden” litt 🙂 Aldri truffet henne, men det har jo du, og jeg har blitt med på mimringen over dine møter med henne 🙂
      Fantastiske gaver fikk du også 🙂 Helt utrolig fine! Heldig, du 🙂
      Ses plutselig! Oslopaddeklem 🙂

    7. Det var en fin kveld for dere og sikekrt mye preik og latter. Koslig med slike treff, ikke minst i Bergen hvor alle er humor og sans for feiring. Jeg tenker da på 17 mai – ingen kan danke ut bergensere når det gjelder feiring på den dagen.

    8. Ser ut som en blid og herlig gjeng damer det der :)) Også så bra at så mange får til å treffes når du kommer dit :)) Klem <3<3

    9. Vi hadde det superkjekt……er veldig gøy og treffes, vi skravler om alt og ingenting og det er likssom aldir kjedelig pauser…..vi koser oss og spiser og det er likssom som det alltid er-superkjekt 🙂
      Tiden fløy så altfor fort,men det betyr at det avr kjempekjekt.
      Takk for laget damer <3<3<3
      Ha en magisk dag Frodith og god tur hjem <3

    10. Å så koselig, husket du å klemme fra meg også? Tilgir deg om du glemte det i gjensynsgleden. En gang skal jeg være med også, helt sikkert. Jeg må ha meg en Bergenstur, men tror ikke det blir i år.

    11. Så koselig, godt å se dere har et godt blogg-miljø i Bergen 🙂 Har bare møtt folk som under samtalen sier de blogger, så har vi blitt følgere av hverandre på det viset. Litt motsatt kanskje, men det er fint det også

    12. Så moro da 😀
      Jeg sliter dessverre med å møte nye folk ;o Er så forferdelig sjenert, og får litt angst ;s Så jeg har nok ikke møtt noen i fra bloggverdenen 🙂

    13. Dere så ut til å kose dere masse, – sikkert gøy å treffes igjen! Så koselig at de hadde ordnet med gaver til deg, men så er du jo snart 50 år også da. Jeg kjenner til Kjersti (minmatgaleverden.no) og Vanja (inneuteferdig.blogg.no), mens resten har jeg bare hørt om via deg.

    14. Kjempekoselig å kunne samle så mange! Ja, jeg har jo truffet to bloggvenner…..og du vet hvilke det er snakk om! Håper jeg får truffet flere, men akkurat nå er Karidansen litt travel…kan du si! 😉

    15. Så mange dere klarte å samle! Så gøy! Nei, jeg har jo akkurat begynt å blogge..så har ikke truffet noen..men føler jeg kjenner mange..hihih. Ha en god dag i Bergen by!

    16. Herlig gjeng det der! Skjønner at dere koste dere! Jepp, jeg har truffet en del bloggvenner, og det har vært trivelig hver gang. Ha en fin dag! Klemsiklem 🙂

    17. herlige bilder ,tenker dere hadde en virkelig hyggelig middag sammen ) 4 av dem + deg da har jeg på vennelista medan 3 er for meg ukjente,og det å få treffe bloggvenner live er bare så trolig gøy,jeg har truffet flere jeg også

    18. Å så koselig! Flere av disse er “mine” bloggvenner også…. jeg har ikke møtt noen av dere bloggvenner ennå, men har møe lyst….. 🙂

    19. Så koselig <3 jeg har stor ønske om å kunne treffe bloggvenner 🙂 har truffet DaddaOgVeien og planen er å få møtt Magiskliv og flere i sommer 😉

    20. Tusen takk for i går – det var utrolig koselig. Og jeg var altfor mett når jeg kom hjem (men desserten var så fristende). Det er bestandig kjekt å møte dere alle sammen, akkurat som vi har kjent hverandre lenge. Håper du får en fin dag i dag og at solen titter frem. Ønsker deg også en riktig god tur hjem igjen. Klemmer <3

    21. OY, så mange dere var.. Men så koslig også da!
      Må være morro og reise til en annen by og ha så mange fine mennesker rundt deg også da:)
      Har møtt Cuskima , så ja kan vell si jeg har møtt en blogger 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg