Jeg er da vel ingen SURPOMP jeg vel…

Jeg er da vel ingen surpomp heller!!

Det er bare sånn at verden er litt teit innimellom, så LITT må man vel få lov å reagere? På vei hjem i dag var det bare en 10-12 ting som var til å få KRUPP av…Ingen kan vel kalle MEG for en surpomp, så det MÅ være verden det er noe feil med…

Her er listen over teite ting bare på vei fra jobb og hjem:

-T-banen som gikk rett foran snuten på meg
-Folk som snakker høyt i telefonen på t-banestoppet når man må vente de sure 15 minuttene
-Ungjenter som breier seg på t-banen når den endelig kommer
-Slitsomme damer som absolutt må sitte på det setet der jeg ville ha sekken min
– For lite kurver i butikken når jeg endelig kommer fram
– For MYE kø i matbutikken, så jeg blir sliten i armene av alle varene
– Ekspeditør i klesbutikken som er mer opptatt av å prate med den andre ekspeditøren enn å slå inn mine varer
– Folk som går sakte på fortauene
-Trikken som er full, og folk som LENER seg hardt på den stangen jeg må holde meg på for ikke å falle
-Folk som skal prøve å presse seg PÅ trikken før jeg får gått av

Og jeg som trodde jeg var så sindig og rolig…Her svinger det voldsomt om dagen 😉

 

#sur #irritert #sliten 
 

23 kommentarer
    1. Staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakars søte deg. Yes, man kan bli sur av mindre på dager man er sååååå sliten! Håper denne dagen er myyyyyyyyyyyyyyye bedre da! Klem fra meg 🙂

    2. Av og til er det bare sånn rett og slett ☺ Du er absolutt ingen surpomp, du er menneskelig med følelser snuppa ☺♥ Ønsker deg en fin og god lørdag ☺ KlemZ ☺♥

    3. Enkelte dager er bare sånn.. Man kan ikke være solskinn og enhjørninger hver eneste dag. Vet enkelte ganger er det nok at naboen klipper gresset men andre ganger kan ikke engang trump ødelegge dagen min. Men hørtes ut som en sånn dag der bare alt gikk imot. Da er det best med kakao, sjokolade, devil food cake og en god film. Klem og håper denne dagen blir bedre<3

    4. Jeg må si meg enig med Karidansen, – er man sulten eller trøtt og sliten, da blir lunta kort! Håper du har fått en god natt og er frisk og klar for lørdagen!👍 Klem 😊

    5. Uffda, Godt det er Lørdag i dag. Så da får du helgen til å slappe av på, å gjøre hyggelige ting. men klart det er lov til å irritere seg over folk innimellom. Ha en strålende helg 🙂

    6. Forbinner ikke deg med surpomp nei, så langt i fra :)) Men man kan ikke tåle alt ..hehe..ikke hver dag i allefall :)) Klem og fin helg videre <3

    7. Kanskje Frodithen hadde litt lavt blodsukker….??For hvis Karidansen blir sulten nemlig, eller er veldig trøtt og sliten….så synes hun også at det ALLER meste er veldig TEIT!!! 😛

    8. Mange irriterende punkter ja, og er man litt irritert fra før så blir alt så mye verre! Jeg personlig HATER når folk går på “søndagstur” i bredden på et fortau, eller på senteret for den del, og man må nærmest spa seg forbi dem!

    9. Mange småirriterende greier her, ja. Min dag startet med at kjede hoppet av sykkelen i det jeg begynte å sykle. Da går tiden med å komme seg inn igjen, av med sykkelhjelm og låse fast sykkelen igjen – og så måtte jeg ta bilen for å nå jobben. Bil er greit men jeg ville jo sykle i tørt vær. Men på jobben ble det en super dag, greie unger og ikke noe stress – og nå er det fredagskveld og hele helgen ligger foran meg. Og ikke minst så jom det pakke i posten til meg med kule skolisser! Snakk om god start på helgen 🙂 Tusen takk for det 🙂 Fredagsklemmer <3

    10. Ja, noen dager er det bare sånn at det meste er irriterende, mens andre dager så går alt fint…. Rart med det hvordan det kan svinge ja…. 😀 <3

    11. Når det er masse folk på t-bane eller tog bør man ha sekken på fanget og ikke på sete som noen vil sitte på. I hverdagen er det mye folk med ymse behov, noen har god tid andre ikke. Man kan irritere seg over den minste ting på slike dager. Men vi har alle forskjellig behov og må vise hensyn til hverandre. Ha en fin kveld.

    12. Uff…det var jo veldig til irritert da..Ikke bra..pass på bt og puls…hihih. Bra du er hjemme og kan SLAPPE AV og kose deg litt nå.. Ha en så god kveld du kan..uten irriterende elementer..:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg