Ikke gammel – men veldig klok ;-)

 

“Alder er som å bestige et fjell. Man blir nok litt andpusten, men får mye bedre utsikt.” ( Sitat: Ingrid Bergmann)

 

 

Det betyr bare at jeg har blitt litt eldre…for GAMMEL er jeg IKKE altså!! Bare ungfolen i den store sammenhengen. Men jeg har liksom fått NOK alder til å føle jeg har god utsikt, eller oversikt og erfaring om du vil si det sånn.  Jeg kaller det klok. 
Jeg er ikke gammel, men veldig klok 😉

Så får jeg heller bare tåle da, at hjertet banker litt fortere i noen sammenhenger…

 

#alder #klok #kunnskap #erfaring 

17 kommentarer
    1. Nei gammel er vi langt i fra, men litt livserfaring har bygget seg opp 🙂 Og den utsikten vi har begynner å bli bra. Jeg har vært ute og gått tur i kveld sammen med en turgruppe. Heldigvis går vi ikke de værste bakkete turene for dette er en gruppe hvor “alle skal med” og da velges det turer som alle klarer. Herlig å bare komme ut selv om regnet pøste ned. Litt mer press på meg selv når det er flere enn meg det avhenger av. Klemmer <3

    2. Jeg slutter meg til alle de kloke hodene over meg, men må jo påpeke at jeg både er klokest, har best utsikt og mest barn i meg! Bare så dere vet det!
      😀 😀 😀 😀 😀

    3. Ja det er sant. For det er du. Ikke gammel, men veldig klok. Og det er faktisk jeg og altså. Jammen er det deilig å komme så langt opp at man får den utsikten. 🙂 Nå må jeg på teater. Og jeg er litt sliten. Men i morgen har jeg fri etter jobb 🙂 Og DET blir deilig. klemmer<3

    4. “Det er ikke alderen som gjør at man blir gammel nei.. det hele avhenger av hvordan man kjenner seg..”.. heter det i en sang og sånn er det jo ..
      Man blir litt klokere ja.. og litt slappere..hehe.. Spreke tegninger … Klem <3

    5. nei gammel er du nok ikke 🙂 jeg går mye tur og i oppoverbakker,men peser verre enn verst hver gang uansett hi hi ,så vi sier det har noe med alderen å gjør 🙂

    6. Tror kommentaren kom uten adresse til meg, igjen!!??? Jeg glemmer å skrive det inn. Men jeg mener fortsatt at du er en sprek ung dame da!!! 🙂

    7. Jepp, sånn er det bare. Men det gjelder å ta vare på den kroppen man har, så den orker når den virkelige alderdommen kommer! Klem til deg du unge dame! 🙂

    8. Ja, hvis det går på andpustenhet, hjertebank og den slags så er jeg sånn ca. 150 år i alder 😛 ha ha..
      Men, du er en av de klokeste jeg veit om og jaggu er du ung også 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg