Kanskje ikke like lur som en rev…

Men det er jammen ikke langt unna… 😉 
Så da jeg skulle tegne oppdraget fra Hanne Beate: Landskapsbilde med hus og trær, så måtte jeg bare trå til med en liten rev også. Så  da var DEN ferdig-tegnet..

Hanne Beate er en av de bloggløse bloggvennene mine, så derfor ingen linking.

Og her er er de andre oppgavene jeg har tegnet ferdig: 


“Frodith i Yoga-posisjonen The Frog”
(her har jeg tolket HELT fritt, for jeg visste ikke det fantes en EKTE Yoga-posisjon med det navnet… 😀 )
“Jul i skauen og noen dyr”
“To grå katter som lager engler i snøen sammen med Salt og Pepper”
“Pakke ned jula”
“Karl Johan- opp mot slottet”
“En hund”
“Strikkevotter”
“En pingvin møter en ny venn”
“En dame fra perioden 1920-1940”
“Kattene mine”

 

 

 

#tegning #paint  #rev #landskap #oppgaver #oppdrag #utfordring 

29 kommentarer

Siste innlegg