Mitt livs “drikke- opplevelse”… ;-)


 

Ja…det er mulig du ser for deg en skikkelig fylle-historie “coming up”..?
Vel… det er ikke snakk om det akkurat… Selv om jeg har hatt mine “episoder” som yngre, er jeg kjent for å være ganske så lite drikkfeldig de siste 10-15 åra..

Så her er det altså snakk om en litt annen drikke-opplevelse. Men jeg skal love deg at den var nærmest himmelsk altså….Og denne mannen som liknet både Gud og Jesus på en gang sto for den opplevelsen.

Etter å ha travet rett opp ei stein-ur, i noe som føltes som timevis…Svetten silte både pga dårlig form OG 30 varmegrader..Jeg og søsters pustet som hvaler der i stein-ura i Cinque Terre, strupen var knusktørr, og vannet vi hadde med var enten varmt eller drukket opp… Og SÅ ….PLUTSELIG sto han der. Gud og Jesus, som steget ned der midt i fjellsiden.. En liten døv, skjeggete, brunbarket mann…sto der midt på stien og laget sitron/appelsin-limonade utenfor sin avsidesliggende hytte. En liten elektrisk sitronpresse, litt vann og litt sukker…Åå GUD det smakte himmelsk!!
DET var en god opplevelse på drikke-fronten det!! 

Dette var stikkordet DRIKKE, i Solviwar.blogg.no sin foto-utfordring. Gå inn HER, så finner du den utfordringen.

 

 

#foto #fotoutfordring #drikke

15 kommentarer

Siste innlegg