Pakker i posten – gledestårer i øyekroken… <3

Jeg har fått en del pakker i posten de siste årene. Det har stort sett vært fra blogg-venner. Og det er alltid like koselig. Jeg har fått nydelige ting som har varmet langt inn i hjerteroten. Mest av alt for ORDENE som har stått skrevet i tillegg til gavene. 

Et par av pakkene som har gledet meg mye er disse: 

Den ene kom fra Elevele.blogg.no: 

Pakken var spennende..

Ordene rørende…

Og gaven nydelig <3 Et bilde av Peter Pan.

 

Og for deg som ikke vet det: Jeg er Peter Pan!! I hvertfall en gang i året, jeg har utstilling med skygger. Og det betyr at Elevele KJENNER meg. Og ga meg fordi hun tenkte på meg. Så derfor var dette så superkoselig <3

En annen pakke i posten, som nær fikk meg på gråten, var noe jeg fikk av Fruensvilje.blogg.no

 

Det at et menneske som faktisk aldri har møtt meg, og ikke kjenner meg annet enn på blogg, hadde fått søsteren sin til å male et par bilder i et STIL hun visste jeg ville like og så sende til meg, Det rørte meg VELDIG. Jeg har hvert fall ikke opplevd noe liknende før, og det var magi for meg da jeg mottok de flotte bildene i posten og fikk vite hvordan de var kommet i stand.
 

 

Dette er nok pakker i posten jeg aldri vil glemme… <3<3

Og med dette er siste stikkord tolket i Solviwars foto-utfordring: En pakke i posten

 

 

 

Har du fått pakker i posten som har betydd noe helt spesielt?

 

 


#pakker #gaver #glede #kunst

 

33 kommentarer

Siste innlegg