“Hemmelig-reisen”- i dag drar vi

Ja…du har vel fått med deg jeg skal på “hemmelig-reise”?
Det er altså en “utdrikningsreise” for min beste-venninne som skal gifte seg snart. Vi reiser bare vi to, og vi får se hvor mye DRIKKING det blir..Men en reise skal det bli.

Saken er at hun jo ikke vet hvor vi skal, det blir hemmelig fram til i ettermiddag.  En slags “blå-tur” som det visstnok kalles. Og det hun har fått vite fram til nå er tidspunkt for oppmøte og hvor vi skal møtes. Dette er hva hun fikk beskjed om å pakke: 
 

“Her er pakkeliste, sånn CA.. og det KAN være lurt å pakke i ryggsekk..

-3 truser og bh-er så mange du vil….

-bikini

-3 par sokker

-shorts? T-skjorte/singlett

-En bukse og en overdel

-En sol-kjole? (den kan du ta på når vi møtes kanskje)

– Joggebukse eventuelt tights

-Joggesko

-Lue 

– Fleece-genser/ullgenser

-toiletmappe med det du vil

-drikkeflaske

-matboks

-pass

I tillegg må du ha med deg minibankkort med litt penger i …”

 

Hun har fått beskjed om å møte meg ved Operaen på et gitt tidspunkt, i ført solkjole og sandaler, og jeg har gitt beskjed om at hun ikke trenger å tenke på å ordne med mat. Jeg ordner med det….

Hvor tror DU vi skal på tur?
Hva slags tur tror du vi skal på?
Hva tror du vi skal gjøre?

 

 

#tur #hemmelig #avreise #vennskap

27 kommentarer

Siste innlegg