Hele uken full av fredager… ;-)

Som du vet er fredag min favorittdag 🙂  Da pynter jeg meg til jobb. Og går med GOD-følelsen hele dagen på jobb. KOSER meg rett og slett. Vet at helgen ligger foran meg med sine løfter om både avslapping, kos og moro. Så hva er vel bedre enn en fredag liksom?
Jo, jeg har jo begynt å like lørdag og søndag NESTEN like godt. For det er jo da selve “frihetsfølelsen” får TAK. Det er da man kan styre og bestemme AKKURAT hva man vil gjøre.. Så hurra for lørdag og søndag OGSÅ!!

Men tror du ikke jammen meg jeg har innført en ny fredag også da?? 
 


Torsdag er i ferd med å bli en ny fredag. Det betyr ikke at fredagen selv forsvinner altså. Neida… jeg har bare fått en ekstra fredag…Torsdager har jeg og Hr Frodith nesten FAST begynt å spise ute på restaurant. Skikkelig gasse oss med nye restauranter fra uke til uke. Så nå er torsdag også “pynte-dag” blitt. Flagrer avgårde om mårran, med kjole og tights og smil om munn. Og går hele dagen med sommerfugler i magen. Jobber som jeg skal, men har et ekstra gir fordi jeg vet at det er ikke bare gulrøtter men kanskje en BIFF som venter meg i enden…

Så før jeg vet ordet av det… VIPS er hele uken full av fredager skal du se 😀

Hvilken dag er din favorittdag?

 


#favorittdag #fredag #restaurant #date 

9 kommentarer
    1. Så koselig at dere har en fast dag i uken dere finner på noe koselig sammen! 🙂 Min favoritt dag er faktisk enten Mandag eller søndag, søndager planlegger jeg den kommende uken om det så er middager eller planer, å på mandagen kan jeg starte en ny uke, med ny energi! 😀

    2. Jepp, fredagen er fin i farten, og innimellom feirer jeg fredag på en tirsdag, når jeg har helg i uken 🙂 Deilig at dere koser dere med å spise ute. Gode stunder da man får snakket uten at tv`en tar oppmerksomheten 🙂 klemmer<3

    3. Så deilig! og det er lurt å lage en sånn fast dag…da har man noe å se frem til…og noe man kan glede seg til og over….Herlig! Håper middagen var god i dag, og du må ha en god kveld OG i morgen er det en ny fredag! OG den er virkelig!

    4. Hihi, så deilig da! Skal være endel fredager på en uke, syns nå jeg! Jeg er veldig glad i torsdager….. annenhver uke har jeg jo fri på fredager, og de andre ukene jobber jeg bare noen få timer…. så – torsdag ettermiddag begynner helga! 🙂

    5. Mine dager er nok litt som dine faktisk <3 Ofte kan mandager være tøffe, men SMIL og gled deg over at du ER og du kan gjøre uka herlig. "TøyseTirsdag" skal være morsom, og onsdager har sønnen kort dag på skolen; da kan vi ta oss en tur til byen på ettermiddagen eller bake litt kanskje 🙂 Jepp, alle dager kan være HERLIGE <3 Hurra for LIVET <3

    6. Herlig torsdag, deilig å kose seg. Jeg har jo fri tirsdager og torsdager nå. Dette er mine kosedager….snur litt rundt jeg og så gir jeg litt gass med jobbing her hjemme på lørdag og døndag…hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg