“Alle gode ting er 3”- Turer å glede seg til


Jeg håper på en sommer med masse småturer. Og er det noe jeg er flink til, så er det å dra på “små”-turer!! Langhelger! En-natts-overnattinger! Jeg er “kongen” …ja eller “dronningen” da… av sånn type turer!! Her er de 3 nærmeste turene jeg gleder meg til alle av typen helge-lengde:

 

  • Karlstad-tur: 24.-26. mai. Søsters og meg. Vært der mange ganger før, både med søsters og andre. Gleder meg masse!! Skal bo på samme hotellet som med Salt og Pepper i fjor sommer…

 

 

  • Stavern-tur: 1.-3. juli. Mammaen til Lille Supermann, søsters og meg. Vært i Stavern før, men ikke der jeg skal bo nå. Nå skal vi på en spesiell hytte.

 

Bildet er fra den tidligere Stavern-turen. Luftet friskt den dagen vi kom.

 

  • Kragerø-tur: 26-28. juli. Søsters og meg. IGJEN! 😀 På Vamp-konsert denne gangen. Og der har jeg IKKE tatt noen bilder før, så der får du vente til juli med å se.

 

Ellers skal jeg på noen andre turer også, men de er ikke ferdig planlagt ennå. Bergen f eks. Den skal planlegges når Kjersti kommer til byen i slutten av april 😉

 

 

Har du noen turer du gleder deg til?

 

 

Hvis du ikke har fått med deg Påske-oppladningen til Karidansen og meg, så finner du den HER

 

 

#reiser #tur #sommer #allegodetingertre

6 kommentarer
    1. Så mye fint du har å glede deg til! Jeg kommer ikke på bloggtreffet, men skal på noen dagsturer. Det blir en tur til Vormsund og bruktmarked i juni, en tur til Oslo med junior i juli og så håper jeg å få tatt meg en shoppingtur til Sandvika storsenter. Ikke så store sprellene, men gleder meg.☺️

      1. Så synd du ikke kommer til Fredrikstad da, hadde vært koselig om du var med 🙂 Men om du er i Oslo en annen gang, så gi meg et pip i forkant, så kan vi treffes 🙂 Klemmer <3

    2. Så herlig, mange planer skjønner jeg. Vi skal jo til Skedsmo/Lillestrøm fra 8 – 14 mai. Så får vi ta det som det kommer, resten av denne sommer. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg