Alle trenger litt “gulrøtter” innimellom..

 

Når motivasjonen ikke er HELT på topp, kan vi alle trenge litt “gulrøtter” innimellom.
Ja, du la merke til anførselstegnene/hermetegnene? Det sies jo ofte at man kan trenge en gulrot for å drive oss framover. Men vi snakker vel sjelden om GULROT egentlig? Hvis man ikke er en kanin, så er det vel ikke akkurat gulrot som får fram den største motivasjonen og farta på oss? Er det vel?

Men altså…du skjønner greia?

I dag er det trening med Ingrid. Og Ingrid er en liten “gulrot” i seg selv hun altså 😀 Mye hyggeligere å trene med Ingrid enn å trene alene, så motivasjonen er mye større allerede når jeg kommer på at jeg skal trene med henne…

Men i tillegg,  “Mega-gulroten” i enden av timen:

 

 

Kafe-tur med KAKE!!!

Når den dingler foran meg, i enden av den tyngste kondis-gruppe-timen jeg kjenner til, så hjelper det betraktelig 😀

 

 

10 kommentarer
    1. Ja du sier noe. Er sjeleglad så lenge jeg får trene på «Fysioen». Da har jeg time, liksom, og det forplikter. 🤗 Lykke til.

    2. Jepp en gulrot kan vi alle trenge i blant, i alle fall jeg 😉 Ser du ha vært og blitt hårfin du også i løpet av de siste dagene. Så spennende med fiksing av øyenbryn, og jeg regner med at det kommer et innlegg om det når det skjer. Ha en fortsatt fin søndag 🤗

    3. Du er superflink til å trene altså! 👍 Men skjønner veldig godt at det ikke alltid er like fristende, – godt da å ha noen gulrøtter som motiverer. Kake er vel fortjent! 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg