Alt godt kommer ovenifra….

 

….eller gjør det egentlig det?? 

I går kveld var det IKKE sånn. I 10 minutter ca var det STORM her i området! Skiltene fløy vegg-i-mellom, gatene var fulle av vann, faktisk elver…. ting som ikke var festet føyk hit og dit.. Snøkrystaller blåste vannrett og en merkelig ule-lyd smalt mellom husveggene. De samme veggene så blankskurte ut i minuttene etterpå, og jeg trodde en stund malingen var på vei AV faktisk.. 

Helt merkelig vær. Og ikke GODT det som kom ovenifra… 
Jeg ble bittelitt skvetten…..selv om jeg jo EGENTLIG ikke er redd for NOEN TING..

 

Dagen i dag har vært fin, bortsett fra at en fin kollega har sluttet å jobbe hos oss i dag 🙁

 

Avslutningen på dagen ble ikke overraskende…

 

 

…smoothie på kafe med Oslopadda…

OG….

 

 

…middag ute med Hr Frodith <3

 

Nesten en bitteliten fredag spør du meg 😀 

 

 

Hvis du har lyst å se meg hoppe som en gaselle, trykk på linken 😀

 

 

#vær #storm #middag

8 kommentarer
    1. sånne stormer som kommer fort og reiser like fort liker vi ikke,men når dei først kommer er det godt dei er kortvarige 🙂 koslig med middag ute da,selv spiste jeg en middag jeg ikke tålte i dag,så i kveld er ikke magen min så happy,gilde karbonader,så heretter må det bli hjemmelaget så jeg hvet hva som er i deigen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg