Som en gaselle

 

Noen ganger føler jeg meg skikkelig som en gaselle. Du vet det utrolig lekre og smekre dyret som spretter avgårde himmelhøyt på lange, faste lår. Utrolig raske er de også, og klarer å legge bak seg en skuffet løve både her og der..

(Hvis du ikke forstår det, er dette ironi 😀 )

 

 

Se bare hvor elegant jeg satser……..

 

 

 

 

…og spretter til værs…
Det er her den løven ligger igjen med en furten mine skal jeg love deg..

 

 

 

 

Og SÅ ….lander på silkemyke poter…
Eller KLOVER er det kanskje gasellene har..

 

 

#spretten #gaselle

 

11 kommentarer
      1. Ha-ha, det er bare lureri 🙂 Bilder tatt i serier og nedenifra, gjør at det ser ut som man hopper høyt 😀 Men det skikkelig lite sprett i meg 😀

        1. Makan til spretten du er! 🙂 Selv i glansdagene mine, var jeg altfor tung til å se ut som en praktfull gaselle som deg! Ønsker deg all lykke med videre spretting, og husk å pass deg for løvene! 😉

    1. Vakkert 😀 Fargerike hopper og spretter i gaselleflukt over den østlandske savenne 😀 Lette etter ironien,, men svarten heller… den fant jeg ikke 😀

      1. Jeg er ca 5 cm over bakken, det er bare lureri 😀 Tatt ganske lavt nedifra og med serie-modus på kamera. Da blir det sånn.. Og elegant…ikke HELT sant kanskje 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg