Besøk på soverommet tidlig på mårran..

 

Jeg hadde besøk på soverommet på mårran jeg, og det var sannelig en fin dag å starte dagen på.

 

 

 

Vi hadde avtalt på forhånd da, Kjersti (Minmatgaleverden.no) og jeg: Å ta et lite treff på Messenger. Lenge siden vi har sett hverandre, helt siden i sommer faktisk. Planen var jo å ta en tur på hytta hennes i høstferien, som vi har gjort et par  høster nå. Men coronaen satte en stopper for det.

Vi snakket om å “ta det igjen” på et eller annet vis, når det blir litt lettere å reise igjen 🙂

 

 

Så gikk jeg ut og fikk kommet i gang med julegaver. Startet opp med de som skal med posten. F eks til Bergen 😉 Til Kjersti… Hi-hi..

Kald grøt og kaffe ble det også. 

 

 

Og litt fjas med mobilen. Mye artig med snap-ene. 

 

 

 

Tegneserie- Frodith i action…

 

En god søndag spør du meg 🙂 

 

 

#søndag

13 kommentarer
    1. Disneyprinsesse ble du jo i det siste bildet!!!! Herlig å “se” våre på denne måten. Det er ikke lett i disse koronatider, men vi får glede oss over dagen uansett. Klem til deg 🙂

    2. Så koselig at dere holder kontakten til tross for coronaen! Satser på bedre tider etterhvert så dere kan møtes igjen på ordentlig! 💕

    3. Koselig at det går an å “treffes” på video når det er som det er. Jeg er glad du bor så nær at det bare er å ta på seg gode sko og møtes utendørs!🥰

    4. så kjekt da med en slik start på dagen :=) søndagsåpne butikker hos dere da ,jeg fikk levert en haug med gaver i dag ,så nå har jeg snart fått levert til alle ,deilig å tenke på det :=)

    5. Såååå koselig start på dagen! Og så PEN jeg ble på bilde 😀 Kan du se at jeg har nye øyevipper? De er helt falske og helt fantastiske, våkner hver morgen med lange tette øyenvipper. Perfekt for en på min alder! Ja, her ble jeg selvsentrert gitt! Men sååå koselig å sees, med nisselue og alt. Håper vi sees masse i RL til våren. For nå vil jeg bare reise reise reise 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg