Boblende glede i hjertet og i glasset..

 

Jeg er ikke kjent for  drikke så mye alkohol. Men i dag gjorde jeg et unntak. Når champagne-dronningen kommer til byen, og har med bobler, solen skinner, parken er full av folk som smiler og ler og jeg har ferie og fri i ukevis framover..

 

 

 

Jeg fikk en liten gave også. Kjersti er jo ikke bare champagne-dronningen, men matdronningen. Verdens beste kakebaker og alt annet. Og tro ikke jeg har falt av “salat-vogna”. Kjersti visste jeg var på helse-farm-prosjektet, og hadde med seg snop uten sukker, laget av dadler og nøtter og kakao og annet sunt 🙂 Nam!!

 

 

Vi gikk og spiste på stam-restauranten min. 

 

 

Det var SÅÅÅÅ koselig. Vi har hatt en aldeles herlig dag, med de gode samtalene. Jeg kjente det boblet i glede over å tilbringe timer sammen med Kjersti igjen. Og det var ikke pga boblene i glasset, men mest pga av at vi koser oss så sammen <3

 

 

 

 

Fulgte henne et stykke nedover Løkka.. etter en deilig middag og planlegging for morgendagen. DEN blir gøy! Så følg med 😉

 

 

Fikk latterkrampe der ved brua, boblene var på vei UT på en måte..Og halsen var liksom ikke lang nok til all denne strekkingen. Det sier litt, for jeg har ganske lang hals 😀

En fantastisk koselig dag. Jeg koser meg sånn med BFF-en fra Bergen <3

 

 

 

#vennskap #glede #champagne #samtale

12 kommentarer

Siste innlegg