Cafè – “Det Glade Hjørnet”- åpent nå

 

Hei-hei! Vil du komme inn å kose deg litt? Skravle litt? 

 

 

Jeg har bakt litt igjen. Og det etter en laaaang og arbeidsom dag. Heldigvis er det lite oppvask etter mine kaker, så det er greit 😉

Dagen min startet kl 5. Hodet jobber døgnet rundt, for å komme inn i de nye oppgavene. Så kl 7 satte jeg like greit i gang. Så NÅ synes jeg at jeg fortjener å sitte litt. Slang meg nedpå. Du får gafle til deg litt kake før det blir tomt, og komme med litt god-nyheter. For det er derfor vi er her 🙂 

 

Her er mine fine opplevelser i dag: 

-Jeg har fått være med noen fine kolleger på fjern/nettundervisning. Det var flott,og gjør at jeg har senket skuldrene bittelitt i forhold til å skulle klare dette selv. Hjemmefra! For har jo gjort fra jobben før.

-Jeg har hjulpet noen andre som trengte hjelp. Det var også godt. Å kunne hjelpe noen. Og å se at jeg begynner å få mer oversikt i denne kaotiske hverdagen.

-Jeg er frisk som en fisk, ikke litt vondt i hodet en gang i dag. 

-Jeg har sjokolade i skåla…igjen 😀

 

#glede 

4 kommentarer
    1. mmm – takk for kake! Jeg har jobba idag …. men bare til 16….. så har jeg fått gjort litt støvsuging og vasking – har bytta vann på akvariet… og selvfølgelig gått tur! Det har vært en grei dag….. ! Klem <3

    2. Så fint. Jeg tittet innom nå jeg, for i går kveld rakk jeg det ikke. I dag har jeg fått skiftet på sengene og vasket gulv. Tenk det, på en torsdag til og med. Nå skal jeg jobbe litt med en tekst og det var så kjedelig, at jeg titter innom deg først. Takk for praten og serveringen. Klem 🙂

    3. Det var en lekker kake gitt. Vi var i skauen i går, med naboene. Grillet litt, saget og klippet greiner og trær så det blir fint rundt oss der nede, og så klart måtte vi ha en flaske bobler i solen. Så en veldig koselig ettermiddag. Kjekt å høre det går bedre på hjemmekontor 🙂

    4. Oi, du er jammen tidlig oppe 😮
      Men godt å lese at du begynner å få ting til, sånn at du til og med kan hjelpe andre ♥
      Her i gården har jeg fått gått en god tur med ei av mine beste venninner. Vi hadde med oss matpakker, og spiste en god lunsj ved et tjern.
      Og så slapp jeg å lage middag i dag, for mine to barn skulle til faren sin og grille 🙂 Jeg liker å lage mat, men blir fryktelig sliten av det. Så da gjør det godt med en pause iblant. Ofte bestiller jeg gjerne take away, men har ikke gjort det etter at Norge stengte.
      Hadde besøk av kjæresten min og ene sønnen, og det er alltid koselig ♥
      Tusen takk for gode kaker. Ha en god natt ♥ Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg