Det nye turtøyet fikk kjørt seg.. og JEG også.. ;-)

Fikk prøvd alt turtøyet, så det fikk skikkelig “kjørt seg”…Men må innrømme at aller mest fikk JEG kjørt meg… Jeg har jo stort sett ligget som en sakkosekk de siste ukene, og jeg har jo ikke akkurat vært særlig aktiv med trim resten av året heller… De siste årene. Så jeg var PUMPA, ikke bare på toppen, men MANGE ganger underveis..

Som en seigmann i beina, pusten som en hval var det LITT problemer og klatre opp til den toppen dere ser. MEN, vi er sta og ivrige og kom oss på toppen av Bitihorn.  Det er ganske sikkert at jeg må begynne å trene litt snart, for at slike turer skal gå enklere.

Mye snø i dag, og vi akte store deler nedover. Men været kan vi IKKE klage på i alle fall. En fantastisk tur 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nå er det klart for middag snart her. Vi sover på Beitostølen leiligheter, og vi skal på restaurant 🙂 

 

#bitihort #fjell #tur #anstrengelse #snø

 

 

7 kommentarer
    1. Så flink du,og dere har vært. Det merkes med en slik tur når man ikke er vant til å gå sånn så ofte.
      Herlige bilder! 😀
      God lørdagskveld! Klem 🙂❤

    2. Kjempefine bilder du har tatt. Ser ut som dere hadde en koselig tur. Tur med venner er jo så sosialt 🙂

      Merket selv at den første turen jeg tok ute var den tyngste, men så gikk det lettere og lettere for hver gang.

      Ønsker deg en kjempefin lørdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg