Det ville jeg ALDRI ha trodd…

Hvis noen hadde sagt til meg for et halvt år siden at jeg skulle presse meg inn i en pølsetrang løpetights for å gå å trene kl 9 en lørdagsformiddag så ville jeg LEDD høyt! Skikkelig høyt også!

Ikke fordi det var så tidlig til en lørdag å være.. For jeg verken drikker eller sover (ha-ha). I alle fall veldig tidlig oppe… Nei, mer fordi jeg jo ikke har trent, omtrent NOEN gang..

 

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

 

 

Men med ABBA på øret i dag, gikk 2 km jogg på tredemøllen, NESTEN som en drøm…
Jeg har fremdeles ikke fått særlig “oppover-muskler”, det henger fremdeles mye på undersiden av armene…men det hjelper nok LITT vil jeg tro. Og uansett synes jeg det er litt MORO dette 😀 Tro det eller ei!

 

 

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

 

 

Jeg avsluttet i går en veldig hektisk uke med elever. Veldig vellykket, men ekstremt hektisk. I mine øyne that is 😀
Hadde vært så lur at jeg laget meg en avtale med søsters. Indisk på Jaipur. Mango Lam. Ingenting som slår den når det gjelder indisk vil jeg påstå!

 

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

 

Og for liksom å avslutte uken på den rette måten, så gikk vi på Pascal og spiste kake og drakk kaffe.
Slurp og slafs! Utrolig deilig!

 

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

 

Det var vel etter den kaken, så full i magen at jeg knapt klarte å gå hjem, at jeg fant ut at jeg burde trene lørdag. Og det gjorde jeg!! 😀

Ellers har jeg farget håret, og bare latet meg 🙂

 

Hva har du gjort i dag?

 

 

19 kommentarer
    1. Såååå flink du er! Oi nå fikk jeg skikkelig dårlig samvittighet for jeg skulle jogge på mandag men det passet ikke og så skulle jeg på tirsad og onsdag og torsdag men på fredag akkurat når jeg tok på joggeskoa, så var guttene klar til styrketrening så da gikk det ikke da heller og nå er det jo søndag… Fyttirakker’n ukene bare flyr Gooodklæmme <3

    2. Du er så flink at jeg får rent dårlig samvittighet 🙈 Jeg har nok for det meste sittet på baken i dag, først i bilen opp til Lørenskog, så litt over 1 time på foredrag før jeg trimmet rundt på OBS!. Ha en fortsatt fin kveld, eller kanskje natt, 🤗

    3. Så glad du liker det der! Viktig å ta vare på kroppen. Jeg burde trene mer jeg også. Men det ble da noen kilometer i skogen i dag, i regn!!!! Klemsiklem 🙂

    4. Du er kommet inn i en virkelig god treningsvane nå.🤗👍🏻
      Da kan du også unne deg god mat og kake med god samvittighet.🥰
      Min dag har for det meste bestått av jobb.
      Nyt lørdagskvelden!🤗

    5. Så bra at du trives med treningen, og jammen har du blitt sprek også når du kan jogge såpass langt uten stopp! 😀 Mango Lam høres så godt ut, – må testes en gang jeg er i Oslo.😋

      1. Ja, om morgenen klarer jeg 2 km uten stopp. Ikke på ettermiddagen 😀 Før løp jeg 5 km uten stopp. I nedoverbakke 😀 Men det er jo 15 år siden. Må få trene meg opp litt igjen 🙂

      1. Ja, man mestrer på sitt nivå 🙂 Jeg ser andre rundt meg med 100 kg på stanga, men jeg bare driver med egen kroppsvekt på forskjellig. Mer en vanskelig nok 😀

    6. Hihi, klart det er moro! Mestring på høyt plan! Deilig å kose seg sånn du gjør altså! Jeg har bare vassa rundt i regntøy i hele dag, men har kosa meg selvom! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg