“Elsk meg” når jeg minst fortjener det

 

 

Jeg er i et merkelig humør for tiden. Går med gråten i halsen mye av dagen. Jeg VET årsaken så det er ikke noe overraskende FOR MEG. Men liker ikke å ha det sånn, og akkurat nå er det ikke så mye å gjøre med det heller… sånn umiddelbart.. 

Når jeg er i et sånt humør, er jeg ikke så veldig “elskbar” tror jeg…Og ikke så veldig “likandes” en gang..

Og er det ikke sånn at det er når vi er i sånt humør, lei oss og energi-krevende, det er DA vi burde fått en kakebit på arbeidspulten vår?

Er det ikke sånn at når vi står der med de mutte trynene våre og en geip ingen har sett maken til…det er DA vi trenger den stryken over ryggen eller klemmen fra gode venner?

Er det ikke sånn det er? 

Når latteren sitter løst og vi er fulle av ville påfunn, da er vi “elskbare” da… Når vi er smilende og fulle av energi og selvtillit, da er vi “likandes” da!!
Vi får ryggen full av stryk, og kinnet fullt av klemmer.. Vi får heiarop, high five og blide ansikter i retur…

Men er det DA vi trenger det mest da? 

“Elsk meg” når jeg minst fortjener det! Eller lik meg litt i det minste..

 

 

#livet

10 kommentarer
    1. Vi har det nokså likt vi da. Jeg vet også årsaken, men det hjelper så lite. Du kan godt få dele destruktive tanker med meg for jeg har så mange. Håper det blir bedre for deg, jeg unner ingen å ha det slik.

    2. Det er akkurat slik det er. Når man føler man fortjener det minst, det er da man trenger det mest! <3

      Tror kanskje det er slik at vi er flinke til å skjule hvordan vi har det, ihvertfall er jeg det. Later som alt er bra, mens det eneste man ønsker er å storgråte. Ikke enkelt dette.

      Mange gode klemmer til deg! 🙂 <3

    3. Sender over en stor klem og en virtuell kake! ❤️🍰 Det er når man oppfører seg som om man ikke fortjener noen klem at man virkelig burde fått en, – håper de rundt deg skjønner det etterhvert. God natt eller god morgen, alt etter når du leser dette.🤗

    4. Helt sant det. skulle gjerne satt en kake på pulten din og gitt deg en klem. Men at jeg liker deg skikkelig godt! DET håper jeg du vet, uansett hvilket humør du er i <3 klem

    5. Det er så sant! Helt enig! “nobody loves you when your down and blue” er det ikke en sangklassiker som heter det, hehe?Sender en stor klem <3

    6. Ja det er så sant..Det er når vi er på vårt verste vi trenger mer kjærlighet og omtanke..men jeg kan tenke meg du er som mange av oss andre…viser det ikke..prøver ihvertfall og ikke vise..og da vet jo ikke alle at man faktisk ikke har det så bra! Trøsteklem fra meg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg