En “Kjole-fredag” det kommer til å “smake fugl av”..

Dette blir en “kjole-fredag” det kommer til å “smake fugl av”!

Jasså… du har ikke noe tro på at kjoler…eller dager kan smake noe som helst?? Og aller minst FUGL liksom? Ha-ha…da kjenner du ikke uttrykket: “å smake fugl av”. For egentlig betyr det bare at det er noe som lover godt. Og DET gjør nemlig denne dagen! Noe så innmari også!

Jeg avspaserer i dag! Det betyr altså at jeg har FRI, og kan gjøre akkurat hva jeg vil. MEN jeg har allerede lagt en super plan for kjole-fredagen: Jeg skal ta på meg kjole, selvfølgelig, og så tar jeg bussen av gårde for å besøke “adoptiv-søsteren” min. Hun jeg adopterte i voksen alder, fordi det bare kjentes så riktig. Altså: Lady August!!

 

 

 

Nå var det ikke veldig lenge siden vi så hverandre sist, på shopping i Ski. Men denne gangen setter jeg snuten hjem til henne. Til eventyrhagen, jordrotter, ekorn og kunstgalleriet. Det blir superkos. 

Så hvis du fremdeles ikke skjønner at denne dagen vil det “smake av fugl”, ja da må du lese om igjen!! 😀

 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg