En lørdag etter min smak…

Dagen i dag har vært en lørdag akkurat sånn som jeg liker den. Og siden det er jeg som bestemmer i mitt liv, så passet jeg på at den ble akkurat sånn..

Sto opp tidlig. Det er ikke noe jeg BESTEMMER akkurat. Det bare skjer 😀 Er klar som et egg kl 6 og da gidder jeg ikke ligge mer.. Lang morgen med kaffe, blogg og gode planer for dagen.

 

 

Tur langs elva, med Karidansen. Ikke sprint-trim, men likevel litt bevegelse på kroppen. Det er godt å ha tid til det, uten å måtte ut etter det har blitt mørkt liksom…

 

 

Ikke veldig varmt, men akkurat sånn passe høstvarme. Litt sol, litt blå himmel, og luft som er helt perfekt hvis man har fleece på seg. 

 

 

Verden var gul…Ikke fordi løvet er blitt gult.. For det er ikke MYE gult løv her i byen ennå…Ikke særlig i alle fall… Mye grønt her og fer fremdeles.. Men det var masse gule blomster som pynter området ved Nydalen <3

 

 

 

 

VI spiste chiapudding på Cultivate, og havrelatte, mens vi skravlet og tittet på folk. Lørdagen er ganske så bra!
Livet er ganske så bra! <3

 

Og enda har vi en søndag som ligger der så blank og fin….
Men den skal blir skikkelig fargerik og fin spør du meg 🙂

 

Har du lest Hvem er Frodith?
Ikke??? Hva nøler du med? 😀

 

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg