En mandag det “smakte” lørdag av!

 

Enhver hverdag kan ha “smak” av helg hvis man bare vil. 
Når jeg snakker om HELG mener jeg et lite fargerikt strøk, en duft av blomster, en smak av noe annet enn vann og brød, en følelse av noe MER.

Alle dager kan inneholde noe MER, det er opp til oss å fylle det inn..

 

 

Etter en jobbdag full med møter, fikk vi kake på jobb. En som hadde bursdag. Her var det jo noen andre som ga jobb-dagen et lite løft. Ikke jeg selv. For JEG spiser jo ikke kake en gang for tida… 

 

 

Etter jobb møtte jeg Karidansen, i hagen på Memphis. Brus og kaffe smakte bra sammen med henne. Selv en gal humle fikk ikke ødelagt dagen… 😀 Les om den HER

 

 

 

Etter treffet med Karidansen bar det rett på restaurant med Hr Frodith!

 

Det var mandagen sin det tenker jeg!! 🙂 

 

 

#mandag #helg

7 kommentarer
    1. Ja, det får’n si, Frodith!😊
      Deilig med sånne hverdager, – her har det heller vært litt blåmandag. Varmen slår meg litt ut, tror jeg.
      En god natts søvn nå, og så blir det litt lørdag på en tirsdag for oss med tur ut på fjorden med svigerinner og menn i morgen 💦👍☀️

    2. Takk for koselig stund i “Bakgården. 🥰Det startet litt dramatisk, men heldigvis ble det bra likevel. Husker da du kom på besøk rett etter at jeg hadde flyttet til byen. Da hadde jeg forvekslet paprika med sterk chili. 😳Det brant omtrent som humlestikk tror jeg!

    3. Det var en koselig mandag det ❤ Jeg har også hatt en skikkelig koselig mandag, først frisør (jeg var ikke tøff i dag) så var familien på grilling og bading. Så det var litt lørdag på mandag her også. Kost masse med mitt barnebarn og det er jo bare så gull verdt ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg