En uke med “mentale perlekjeder” før “klovnen” overtar

 

Du som har kjent meg en stund her inne vet at jeg har en ganske variert jobb. Jeg er ikke lenger “bare” lærer som før i tida, men har en jobb hvor det kreves å være ganske formell innimellom. Så om jeg ikke har “ekte” perlekjeder og foldeskjørt, så kreves det liksom litt mentalt at jeg har det innimellom. Besøke skoler, snakke med rektorer, skrive rapporter, utarbeide planer osv. 

 

 

 

Den andre delen av jobben er jo undervisning av ymse slag, de ukene vi har elever inne på deltidsopplæring. Og det kan by på kreative “krumspring” innimellom. 

 

 

 

Uken som kommer er det klart for mye “mentale perlekjeder”. Ikke favoritt-delen av jobben, men jeg har da blitt bedre til denne delen også etterhvert… Og godt å ble ferdig med det.. Så selv om jeg kommer med “nesa i en klut”, i tillegg til disse “perlekjedene” så SKAL jeg gjennomføre  denne uka 😀

 

 

Håper at en god natts søvn, uten monstre av noe slag, vil gjøre susen. Slik at uken ruller i gang med et smil…  Perlekjeder OG smil… 😉

 

 

#hverdager #jobb #formelt

 

 

 

10 kommentarer
    1. Ønsker deg lykke til, frodith 🙂 Jeg tror du klarer deg fint i den delen av jobben også – selv om det ikke er det morsomste – så tror jeg du passer utmerket og er dyktig 🙂 God klem og god ny uke til deg <3

    2. Masse lykke til med uka søs og ta vare på deg selv, det er viktigst for blir du syk får du jo ikke gjort noe og nå er du jo syk <3 Stoooor god klæm <3

    3. Får endelig håpe at stemmen din er tilbake igjen da, for mange av de du skal snakke med går jeg ut fra er hørende ;o)) Ønsker deg fortsatt god bedring.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg