Fløy til Fløyen i full fart..

 

Her er damer med futt i beina.
De var knapt nedat veien oppover bakkene mot Fløyen.
Det var kun oss to i dag, Kjersti jobber dagvakt.

 

 

Fantastisk grønt under trærne der. De er nok glad trærne, for at de får så mye vann… 😉

 

NOEN er jo ganske late, og må haike oppover. Ja…akkurat DEM ja… Ikke særlig “flying” på dem i alle fall.

 

 

Skikkelig fin utsikt sånn nesten på toppen!!
Sa jeg at det regnet?? 😀

 

 

Må si jeg var LITT glad da jeg så denne! Da skjønte jeg at jeg var framme.
Kaffe på toppen, og så føyk vi nedover igjen. DET gikk fort det!

 

Nå slasker vi litt på hotellrommet, før det er middag med Kjersti.

 

 

#tur #fløyen

 

 

 

8 kommentarer
    1. Det var en fin tur for dere. Var på Fløyen for x antall år siden men da tog jeg banen opp. Men når jeg ser på slike bilder er lysten der til og dra til Bergen og gå opp til Fløyen. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg