Forvandling uten månelys til og med ..

Hvis du var innom meg tidligere i dag, fikk du med deg at jeg har litt varulv-tendenser. Men en Lykkelig Lykantrop er jeg 😀 

Jeg øver meg på varulv-looken, til jeg skal på konsert med Lykantropi i Karlstad. Sjekk linken og hør og se hvilket flott band jeg skal på konsert med 🙂

 

 

Men som du ser ble jeg fort ganske milde og snille Frodithen igjen, etter bare minutter med varulv-look. 
Spørs om det er SÅ fort gjort og kvitte seg med varulv-hammen etter den konserten neste fredag..he-he…

 

 

 

#forvandling #varulvlook

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg