Fra skallebank til sommerfugldans

Hei og hopp!

 

 

Nå har jeg ligget to dager rett ut med skallebank. Det er vinterferie, litt mindre TRYKK på jobben…og da har man jo TID til å være syk…. Men i dag da jeg våknet: – Det trykket som har ligget over hele hodet de siste dagene …er borte vekk! Det er jammen flaks, for i dag tar jeg vinterferie et par dager.

 

 

Jeg skal prøve meg et par dager hos søsters igjen. Forrige gang jeg prøvde måtte jeg jo reise i hui og hast hjemover, da mutanter overtok kommunen søsters bor i…. Jeg var jo livredd det ville stå grensevakter på togstasjonen, og nekte meg å reise hjem igjen dagen etter, til den “smittefrie” byen JEG bor i liksom… Jeg må forte meg på besøk nå et par dager, for det er vel ikke mange dagene før det blir HERMETISK lukket i Oslo igjen.

Planen nå er i alle fall: tur, litt shopping, kafebesøk og et lite galleribesøk. Ååå som jeg gleder meg! Sommerfuglene danser cha-cha-cha i mageregionen 🙂

 

Ønsker deg en strålende fin dag <3

 

#tur

 

8 kommentarer
    1. Riktig god tur. Tror du slipper unna mutantdramatikk denne gangen. Håper vi slipper enda en runde med nærmest total nedstengning her i Oslo også. Vi begynner å bli litt for vant til det. Uansett går det mot vår.🥰

    2. God morgen ,godt skallebanken slapp taket,det er virkelig ikke godt .
      Kos deg skikkelig på tur ,satser på du kommer deg hjem igjen etterpå :=) om ikke er jo søsters ikke den verste du kan bli strandet hos :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg