Galleri Frodith er åpent- Kom inn og se!!!

 

 

“Ja, det er bare å komme inn så klart…Jeg driver og traver her inne, fram og tilbake for å holde nervøsiteten i sjakk….. og for å få opp stemningen litt blant de først ankomne…”

 

 

” Ja…siden dere har kommet dere inn her, regner jeg med at dere klarte å unngå de verste paparazziene på utsiden?..
Ja…det er bare å sette seg ned på de stolene du finner foran Catwalken her for nå står en gjeng med spente modeller bak gardinene bak der og tripper. Noen har aldri vært med på slikt før og er en smule nervøse, noen er drevne modeller og andre har ikke gjort dette før, men synes slikt er lett å ta på strak arm likevel… Denne gangen har vi fått med mange modeller, så det er bare å glede seg. ”

 

“Disse boblene er til dere, og ikke til modellene. Vil ikke ha DE sjanglende rundt på catwalken.. Det er alkoholfritt, brygget i mitt lille destilleri. Nipp, sipp og kos deg! Så værsågod å ta med et glass til plassen din”

 

 

 

 

” Sånn…da var det bare å få stoppet opp litt her da… *pust-pes*
Velkommen -velkommen- på ekte høytidelig vis!!
Ja, nå har dere nok vært spente på antrekket mitt. Galleridirektøren har alltid store sy-jobber foran seg, når det er noe på gang i Galleri Frodith… Vel, i dag er jeg både galleri-direktør og deltaker på catwalken, så jeg tok det litt enkelt denne gangen… Må jo løpe bak til de andre sånn på et VIPS, så best å være forberedt..

Som du kanskje skjønner er det BLÅ/TURKIS som er fargen i dag. Her blir det EN farge pr dag, for at ikke Frodiths Fargerike Catwalk skal gå inn i Guinnes Rekordbok når det gjelder antall timer i strekk på en catwalk. Så altså BLÅ/TURKIS, og herved vil jeg bare overlate podiet til modellene som har vært så spreke å stille opp”: 

 

Allansverden

 

 

gryende

 

 

zoeticworld

 

 

bforb

 

happy

 

 

kariengesvik

 

 

heidisverden

 

 

fruensvilje

 

 

Pensjonistgunna

 

og Barney

 

 

polarlykke

 

 

Mettejosteinsdatter

 

friluftsheidi

 

veralynn

 

 

utifriluft

 

frodithen selv

 

Og til sist på podiet et par som har et ganske så mangefarget uttrykk. De tok alle dagene på seg samtidig:

 

docogdask

 

Og Bunny

 

“Og med dette takker jeg for i dag, her fra Galleri Frodith, og ønsker velkommen tilbake i morgen! Og du.. beklager den trykkfeilen på skiltet på utsiden, de skiltfolkene jobbet med dette på våren…” 
14 kommentarer

Siste innlegg