“Hemmelig -utfordringen”- siste nytt

 

 

Neida…vi var ikke ferdig ennå. Noen har ventet til påske for gjennomføring av “hemmelig-utfordringen”. Og hva “hemmelig-utfordringen” er?

 18 personer har mottatt konvolutt i posten. Noen har blogg selv, noen har ikke. Men felles for dem er at de skulle lage noe ut av det de fikk i posten. De visste på forhånd IKKE hva de hadde sagt ja til å bli med på. Derav navnet “hemmelig-utfordringen” 😀

 

De fleste har som du ser gjennomført utfordringen for et par uker siden, men det kommer fremdeles noen fine innlegg. I dag er det “strikkekjerring”. 

Hun har skrevet et aldeles herlig innlegg, hvor hun har brukt det hun fikk 🙂 Og i tillegg skrev hun en liten forklaring i etterkant, som var minst like herlig, les HER

 

Her er de som tok utfordringen og som har lagt ut noe i “hemmelig-utfordringen” så langt:

sognafaret

happy

natheless

bunny

Utifriluft

Mammaen til Lille Supermann

Mettejosteinsdatter

fruensvilje

hverdagsmagi

pensjonistgunna

gryende

Friluftsheidi

zoeticworld

kariengesvik

verdande

strikkekjerring

 

Kos deg med alle innleggene 🙂

 

 

5 kommentarer
    1. Så mye artig. Takk til deg Frodith! Du er en knupp! Hva slags knupp. Har du humor? Utedo hadde en sånn knupp/håndtak som vi tok i for å få av lokket. Om den ikke var der, kan du jo tenke deg:((((( Jeg hørte det uttrykket da jeg var liten, og synes det var fint å bli kaldt knupp, for jeg tenkte jo at jeg var en liten blomsterknopp. De andre barna lo av meg, og det at jeg var en knupp. Jeg forsto ikke noe? Men det var en av de eldre damene som forklarte meg om knuppen, og hvor viktig den var. Da ble jeg stolt gitt, og fortalte de andre hva jeg mente om ertingen! Ingen ertet mer! Klemsiklem 🙂

    2. Herlig utfordring!🤩
      Det tok litt tid før den kom fra meg, men det hadde sin «naturlige» forklaring.😅🙈
      Ha en fin, gul kveld!🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg