Verdande tar over

 

Heisann godtfolk !

Frodith inviterte ALLE med på hemmelig-utfordring. Vi bloggløse, vi får låne hennes ! Jeg innrømmer glatt at min autoreaksjon var sånn:
Hemmelig ? Ikke vite hva det er ? Langt ifra ! Absolutt ikke !!!

Men noe av det jeg liker aller best med Frodith, det er lekenheten hennes. Så jeg, meg og vi tok en prat. Pus har talerett i forsamlingen, men valgte klokelig sidelinjen og oppmuntrende murring.
Beslutningen var enstemmig, denne utfordringen var bare av det gode.
Vær så god – her er mitt bidrag, lett inspirert av Bjørn Eidsvåg:

 

INGEN ER BARE DET DU SER

Hils på klovnen Rabagast –
hun er en liten ramp,
men plukk nå ei på nesen –
for DA går klovn i kamp 

 

 

Råååsa Dr. Martens –
ville jeans-jenta ha,
så handletur til London –
det sørget hun for da

 

 

Dansegulvets dronning –
hun finnes ikke mer,
dog i mitt hjerte bor hun –
svinger seg og ler !

 

 

For jeg er alle sammen –
og mange, mange fler,
en fargerik forsamling –
for dem som virkelig SER.

 

Jeg sier takk for meg, med sangen jeg ble inspirert av – ha en fin kveld ! 

Hilsen Verdande

 

 

 

 

 

 

 

 

25 kommentarer

Siste innlegg