Husker du den gangen….?

 

 

Tenk om det blir sånn, at vi tenker tilbake og sier: 

 

-Husker du den gangen vi satt UTEN munnbind på T-banen?

-Husker du den ganen vi gikk på restaurant uten å registrere hvem vi var?

-Husker du den gangen vi ikke brukte anti-bac på vei inn i butikken?

-Husker du den gangen vi hilste på hverandre med håndtrykk?

-Husker du den gangen vi satt i klynger i sofaen på besøk, og noen ganger drakk av samme kopp?

-Husker du den gangen da vi KLEMTE hver gang vi så hverandre?

-Husker du det? Det var lenge siden det..

 

Tenk om det blir sånn….

Men DET blir det ikke… Vi får satse på at dette “går over” om ikke ALT for lenge, så vi slipper å sitte å “mimre” om scenarioer vi HELST vil se på som normal-tilstanden…

 

 

#dengang #huskerdu

12 kommentarer
    1. Jeg tenker at klemming ikke er så farlig, for man klemmer på de man kjenner og som høyst sannsynlig ikke har korona. Dessuten kommer man ikke borti alt med kinnet liksom, hihi. Likevel er det anbefalt å ikke gjøre det, og det meste annet har blitt en vane, så det blir litt uvant men bra å gå tilbake til normalen. En virtuell klem sendes over herfra 🙂 <3

    2. Mornings søs <3 For et fint bilde av deg 😀 Vet du kanskje når alt blir som før igjen så har jeg sånn ca 889 klemmer tilgode, kanskje vi må fordele de litt utover sånn at ikke kinnet ditt blir helt utslitt? Jeg gleder meg i alle fall til det går an å få klemmer igjen for jammen er lagret på kjærlighet nesten i bånn hahaha men du, her kommer en virtuell klæm og de er bedre enn ingen klæm i alle fall <3 Ha en super dag søs 🙂

    3. Håper det ikke blir slik………
      Jeg gir min beste venninne god klem hver gang vi treffes. Vi er enige om det 😀

      Ellers er det albogehilsen…………

      Jeg skulle jo i konfirmasjon til Lillestrøm og inn til Oslo på besøk her og der – men alt blei avlyst pga min helse… Og om jeg hadde dradd til Lillestrøm – så hadde jeg IKKE kommet inn til Oslo, pga jobben min i helsevesenet. Noe med å ta hensyn og ikke ta store sjangser…. man vet jo aldri…

      Nå sniker korona seg over alle kommunegrenser….

      Jeg synes vi takler det godt og blir nedstemt hver gang USA blir nevnt………..

      Ønsker deg gode dager, Frodith!
      Klem

      Og gleder meg til jeg kan komme til Oslo – gå langs Akerselva sammen med deg – skravle og fotoshoote 😀

    4. Eg merker faktisk ikkje så mye til dette – eg går ikkje ut og spiser, eg får alt levert på døren, det gjorde eg før og. Eg ble permitert etter en sykemelding og folk kommer ikkje ut hit til meg da det de syns det er fro langt…da eg bodde i byen kom de heller ikkje, så er alltid en forklaring
      Er nok omtrent 20 år siden eg drakk av samme kopp som noen pga nedsatt immunforsvar, må eg alltid være forsiktig uansett….men klemme folk er jo hyggelig da, når man ser dem
      I dag var eg å handlet i byen for første gang på månedsvis….hjelpe meg så glad eg er for at eg ikkje bor i byen…hundrelappene fløy..som om eg aldri mer sku se en butikk HAHAHAHHA
      Tror eg så 5 med munnbind inkl meg…folk holdt avstand og på toget og busen hjem er det veldig lite folk. Eg vasker alt når eg kommer hjem…klær, ting eg handler og megselv – det er faktisk eneste forskjellen for meg

      men blir fint når ting er mer normale igjen, men som det var blir det kanskje aldri

    5. Det husker jeg godt. Men i dag må man registrere seg nesten uansett hvor man går. Nye tider gir nye erfaringer som man lærer noe av. Ha en fin dag.

    6. Det kan uansett ikke fortsette på dette viset i det uendelige, da disse begrensningene for mellommenneskelig kontakt faktisk er helseskadelig i lengden. For de av oss som er del av en husstand bestående av flere, vil det vel kunne humpe og gå en stund til, men det er tross alt mange som bor alene her til lands, og dermed er avskåret fra all kontakt med unntak av et og annet sporadisk albuedunk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg