Hvem skal jeg “leke med” framover NÅ da?

 

Neste år skal verdens beste kollega ha permisjon fra der jeg jobber. Det blir rart. Veldig rart. For når man har funnet en man matcher så veldig sammen med, så er det tungt å skilles. Vi har opparbeidet en helt unik samarbeidsform: vi er effektive med god oversikt fordi vi kjenner hverandres tankegang, vi diskuterer fag og mål, med samme synsvinkel, vi utfyller hverandre i undervisningen fordi der jeg er kreativ er hun teknisk og med en egen evne til å “roe meg ned”,  vi “leker” sammen i pauser, OG med elever.

Hvem skal jeg NÅ leke med??

Det blir helt sikkert fint å jobbe sammen med de flotte kollegene jeg er satt sammen med nå, men ingen blir MAKEN til verdens beste kollega <3:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

________________________________________________________________________________

 

Siden jeg snakker om god kollega, hvorfor ikke lære deg litt tegnspråk? Gå inn HER og titt, og gjerne GJETT litt 🙂 

Eller ta en titt på de siste stemningsfulle bildene fra Rakke/Stavern.

 

#kolleger #arbeidsmiljø #samhold

16 kommentarer
    1. Ja det er så kjedelig når kolegaer slutter..eller blir borte i lang tid….De blir jo de næreste man er..i hverdagen…på jobb….Håper du finner noen andre å leke med….:-)

    2. Så trist å miste en SÅ god kollega, som man fungerer så godt med. Men sånn er det, dette livet. Dere ser virkelig ut til å ha god kjemi, fint med noen man kan leke med. Og nydelige stemningsbilder fra Stavern. klem<3 Ps. om en uke er vi på hytta 😀

      1. Gleder meg maks til hytta 🙂 Tar med kjoler i fleng… Regner med vi skal kose oss LITT i morgenlyset ?? 😀 Få broren din til å levere noe jeg kan bruke 😀 He-he

    3. Slett ikke lett å miste sånne kollegaer. Og jeg tror det er ekstra utfordrende i ditt yrke, der man må bruke seg selv på den spesielle måten. Men nå har du ferie straks.. så da kan kanskje den tanken hvile litt 😀

    4. Dere har vel god kontakt for det tenker jeg sel om dere ikke skal jobbe sammen til neste år. Her er det tross alt sommer og det er meldt mere sommer til uka. Så det er bare og tenke på sol og ferie nå for tiden. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg