Hvordan ville verden vært i svart-hvitt?

 

En ting er at noen folk ser på alt svart-hvitt: “Enten så er det SÅNN eller så er det SÅNN”…Mens det som oftest er noe midt i mellom…
En annen ting er at noen tror at før 70-tallet så var verden uten farger…Men deet er litt feil…Det er bare tv-en på den tiden som fremstilte det sånn 😀

Men det jeg vil fram til er egentlig: “Hvordan ville livet og verden vært hvis fargene ikke fantes?” Det gir meg så mye å omgi meg med farger. Jeg blir glad når jeg kommer til steder som har mye farger. Eller på annen måte møter farger i omgivelsene..

 

 

Flotte bilder som henger i lobbyen her. Øynene ble trukket ditover med en gang jeg kom innenfor dørene på hotellet.

 

 

 

Et liv uten farger ville vært rimelig stusselig spør du meg. Glad jeg ikke levde i tv-en på slutten av 60-tallet 😀

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg