I dag skal jeg få fart på “flodhesten”

 

Ja, ikke det at jeg skal ut å løpe akkurat, det er jo ofte DA “flodhesten” viser seg. Eller tømmerstokkbeina om du vil…. Men det ser ut til at den tiden HELT er over, da man kunne løpe. Eller LØPT har jeg vel egentlig aldri gjort.. Ikke særlig fortere enn en skilpadde i alle fall, og med lyden av flodhester som akkompagnement.. Så nei…løpe skal jeg ikke…

 

 

Neida…jeg skal bare ut å gå en tur, men jeg skal ha litt fart. Trene litt. Gå til Ekebergparken, for å treffe Mammaen til Lille Supermann. DET blir kos det! Og det er nesten 4 km dit, så jeg får jo trent litt da. I lengde i alle fall. Lengde-trening. Er det noe som heter det?

Og mye frisk luft blir det også. Er jo best å treffe folk ute i disse dager…

 

Vel, jeg får gjøre meg klar! Blir nok noen bilder fra turen senere 🙂

 

#ekeberg #venninnetreff #trening

7 kommentarer
    1. Du er ingen flodhest! 😀 Og ikke har du flodhestføtter heller 😀

      Så herlig å komme seg til Ekebergparken – nyt dagen sammen med mammaen til lille Supermann 🙂

      klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg