Ikke “pippilangstrømpe-sterk”, men noen må være “spaghetti-armenes” stemme også…

 

Neida…kanskje ikke blitt helt “Pippilangstrømpe-sterk” ennå.. Men jeg har blitt bedre enn jeg var.. Og jeg kan jo prøve å få det til å SE litt imponerende ut i det minste 😉

 

For denne vekten her kan jo se litt imponerende ut, når det ligger på et forstørret bilde…helt alene… og uten sammenlikning med noe rundt… Kan den ikke?

 

 

Det er først når du ser at den er en del av to stykker… og ikke veier mer enn 3 kg at du kanskje lukker pc-en og går din vei… Eller?

Eller kanskje du egentlig blir litt GLAD faktisk, over at det finnes flere som ikke klarer å løfte mer enn 3 kg med armene rett ut til siden…fordi du ikke er noen Pippi selv … Noen må jo oppmuntre “spagetti-arm-folket” også…Og det kan gjerne være meg 😀

 

 

Og hva er det så med denne stangen?
Står jeg bare her og henger?

Nei da… Her prøver jeg meg på armhevinger. Noen tar det på gulvet… Noen gjør IKKE det! Jeg skal dit en gang. Men jeg har begynt mot en stang, siden “spagettiene” ikke fungerer helt ennå.
Jeg begynte på nivå 11. Stangen var på 11. Jeg tok 10 armhevinger, så pause. Og dette 3 ganger.
Nå gjør jeg det på nivå 9 med 8 hevinger… En gang skal jeg ned på gulvet der…og ta 3-4 armhevinger i alle fall 😀

 

Kondisen skal jeg IKKE skryte av i dag.. Hvis du har oppfattet det andre som skryt mener jeg… Kondisen er skikkelig dårlig…

 

Ha en strålende dag! Og er du en av “spagetti-folket”: Stå på!! 😀

7 kommentarer
    1. Oppfatter INGENTiNG som skryt her. 😉 Smilte litt av spaghettiarm-beskrivelsen. Moro å se framgang, og du har jammen vært utholdende. Fort gjort å dabbe av etter hvert, men du har ikke gitt deg! 👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg