Jeg har begynt et nytt å bedre liv…

 

Høres ut som jeg har levd et skikkelig dårlig et før…?

 

 

Neida…har ikke det skjønner du…
Bare litt SLØV på enkelte ting..

Men NÅ er det “andre boller” her… Hvert fall for noen uker kjenner jeg meg rett 😉

Sitter her  en fredags kveld med mais-kaker og grove kjeks med litt havsalt på. Null sjokolade og null is- HELE uka!! Ikke fordi jeg driver med slanking eller noe. Men siden magen har oppført seg litt underlig i det siste, så tenkte jeg at jeg måtte kutte ut noe av det mest usunne.

Så får vi se hvor lenge det varer da 😀

 

Hva tygger du på i kveld? 

 

 

#snop #sunn

17 kommentarer
    1. Greit å gjøre sånn innimellom, selv om magen ikke krangler. Jeg har koste meg med hjemmelaget gryterett fra bunnen av, og litt senere et rør med Pringles potetgull med cheddarsmak. Burde kanskje ha ventet til dag som det lørdag, men klarte ikke å vente 😉

    2. Titter innom å ønsker deg en riktig god helg! OG jeg koser meg med potetgull og litt sjokolade…Selv om jeg også burde tenkt litt på hva jeg spiser om dagen…..Mye klær som krymper i skapet…..:-) Flink er du!

    3. Å ha dårlig mage er ikke noe særlig, det kan jeg mye om :-D. Det er nok ikke dumt å ha et litt sellektivt blikk p hva man putter i munnen. Men det er som med deg det er vanskelig å holde det slik. Derfor kan det være lurt å ikke være for streng med seg selv, da aller man gjerne fortere bort i fristelser, siden viljen ikke altid er like sterk(egen erfaring det også gitt 😉

    4. Mmmmm …. vi hadde kinamat … og chips med salt og pepper litt etterpå. 😉 Men den chipsen kjenner jeg at jeg godt kunne ha kutta ut. Selv om det var sykt godt akkurat der og da. Lykke til.

    5. Flink du altså ♥ Jeg har ikke sånne sunnhetsmål selv. Var flink før, spiste kun snop i helga. Men ble syk likevel 🙂 Det jeg ikke er så flink med nå er colaen. Den er jeg veldig glad i, men har nå be sluttet at jeg skal bytte den ut med vann i ukedagene. Dette fordi jeg ikke er så glad i vann, men kroppen liker det, og gir beskjed om at den får for lite. Så faktisk, i går kveld satt jeg og knasket saltstenger, og drakk vann med isbiter til 😉

      Jeg heier på deg, og håper at magen ordner seg nå ♥ Klem ♥

    6. Ja………… jeg fikk kjørt i meg resten som var i isboksen……… og det var litt der kan man si………….. men jeg må skjerpe meg jeg også 😀

    7. Wow..! Så bra du har hatt ei hel uke uten sjoko og is. Alt med havsalt på funker fint 😀
      I kveld har jeg spist en halv rød grapefrukt, og ellers tygger jeg mest på et sugerør i kveld.. som står oppi en boks Pepsi Max 😉
      God kveld og natt til deg, Frodithen <3 STOR klem

    8. Så flink du har vært! Jeg bør helst unngå sånt jeg også, for jeg veier litt for mye, men har akkurat svelget en sjokoladebit, hm……. Jeg får begynne på mandag, tror jeg…. Håper magen din blir bedre snart!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg