Jeg har faktisk også vært 19 år!!

 

 

 

 

Av og til tenker du kanskje at jeg er ei gammal “røy”? Eller av og til tenker kanskje JEG det.. Snakker om hippie-tid, tider uten telefon og om en tid hvor vennskap var noe man hadde der ute i det virkelige liv, og ikke på Facebook. Men jeg har altså vært 19 en gang jeg også. Med kort hår, “pønkestil” og verdens beste venner ved min side. Over og under her kjenner du kanskje igjen bestisen min Anna Lena? Hun jeg reiste på “utdrikningsreisen” med.

 

 

 

Noen vennskap består gjennom haugevis av år.

 

 

 

 

Godt med vennskap hvor man kjenner hverandre fra starten av, hvor man har delt omtrent ALT. Vennskap man vet vil vare livet ut <3

 

 

Og her den andre bestisen som du ser med det korte lyse håret over her <3

 


Hvis du ikke har sett bildene fra da jeg var lita og søt, så kan du fremdeles finne dem i innlegget rett under her :-)

 

 

 

#vennskap #ungdomstid #tilbakeblikk

 

4 kommentarer
    1. Så koselige bilder! Veldig fint å ha slike gode venner opp igjennom mange år. Har noen slike jeg også, men vi sees ikke så ofte ettersom vi bor så langt fra hverandre. 🙂

    2. Ja man skal ikke så langt bak i tida før forandringen er store 🙂 Flotte bilder som viser vennskap på en fin måte 🙂 Men den røya du?,, kor i svarten var ho ?

    3. Kjempeherlige bilder 🙂

      Mange av oss på vår alder kommenterer at vi synes ungdommene er så like å se til, men jammen var vi like å se til vår generasjon også. Hårsveisen og klesstilen på oss på 80-tallet var temmelig like. Ser på bilder fra russetiden av de jentene jeg gikk i klasse hvor like vi var på håret og klesstil.

      Slik har det vært og vil være 🙂

      Det var kjempekoselig å se de flotte bildene dine 🙂

      Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg