Jeg KUNNE ha vist bikini-bilder her i dag!!

 

Helt sant! 
Jeg KUNNE servert noen skikkelig bikini-bilder her i dag, om jeg hadde hatt en bikini… For jeg var nær en strand i dag, på Bygdøy. Og jeg hadde vært så lur at jeg faktisk tok med badedrakt…Sånn i tilfelle.. Vel.. det ble “sånn i tilfelle”, så den lå godt i sekken min den.. 

Hadde jeg badet i dag, så var det KUN for å “skryte” på bloggen. Og for å varte opp med bikini-bilder… For jeg hadde overhode ikke lyst å bade… FOR kaldt fremdeles. Jeg synes det er kaldt i juli også jeg, i vannet. Så her på bloggen blir det neppe noe særlig mange bikini-bilder…og det er kanskje like greit, he-he..

        

Jeg startet ut tidlig morgen jeg, for å møte Anna Lena. I ull og greier. Tynn Devold-ull som overhode ikke klør (ikke spons bare fakta). Vi tok bussen til Bygdøy, for å gå tur der ute.

 

 

 

 

Helt stille så tidlig på mårran. Ingen folk nesten, bare oss, et par svaner og noen i kajakk.

 

 

 

 

Anna-Lena hadde en nydelig knall-rosa genser, som jeg ble SKIKKELIG misunnelig på. Men jeg kledde den overhode ikke. Men det gjorde hun til gagns 🙂 

 

 

Vi fikk både sjø og skog i dag. Helt herlig <3

 

 

Blåveis så langt øye kunne se..

 

 

Etter litt nistemat og et kafebesøk på Bygdøy, gikk vi Frognerkilen hjemover igjen. Der møtte vi disse to.

 

 

En fantastisk flott dag, og en herlig måte å avslutte påsken på. 1, 4 mil til fots med verdens beste venninne 🙂

 

 

#bygdøy #tur #venn #sol #sjø #svaner 

 

16 kommentarer

Siste innlegg