JOBBER SÅ SVETTEN SPRUTER IGJEN!!

 

Ja, nå kan du tro jeg står på her…Står på hodet her nede i “Galleri Frodith”, og jobber så svetten spruter for å få alt klart til søndag..

 

 

Vasker og pusser, og gnir og henger opp…”Kjolen” er ferdig…så det er bare å få rommene i orden liksom… Og det er ikke FÅ bilder som skal opp på veggene kan jeg fortelle, selv om ikke ALLE bildene er med..

Og om du ikke har fått med deg hva som skal skje i morgen, så finner du invitasjonen HER

 

Da sees vi i morgen…jeg får stå på litt til… Og du, hvis du kjenner noen som liker utstillinger, så bare tips dem om “Galleri Frodith” 🙂

Ha en fin kveld <3

 

#galleri #utstilling #vasking #gallerifrodith #fotoutstilling

7 kommentarer
    1. Gleder meg til og besøke galleri Frodith. Har et bilde igjen, det kommer i kveld. Nå er det ut på tur og besøk og så skal jeg kose meg med galleri i kveld! 🙂

    2. Nå må du ikke slite deg helt ut da, du som skal på konsert å alt. Gleder meg til å se de bildene du har valgt ut, noe som ikke var lett. Det var så veldig mange fine bidrag 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg