Kjører på med litt mer slaraffen-liv..

 

 

Har kommet meg hjem da, står ikke oppå toppen her og henger fortsatt..
Men Sandefjord levde opp til de forventningene JEG hadde i alle fall, og søsters sine også. 
Vi fikk shoppet, i butikker med klær jeg ikke har sett her.
Vi fikk gått topptur og 10 000 skritt, i tillegg til å jakte på flott street-art.
Vi fikk trent styrketrening og svømt noen lengder, i tillegg til å sitte i badstue.
Vi fikk spist pizza, vært på ute-“pils”, tatt fine morgen-bilder og spilt Yatzy, på kvelden. 
Vi fikk litt tilfeldig truffet mange kjente fra tegnspråkmiljøet.
Vi fikk spist verdens beste kake. 
Vi har sovet masse.

 

Må si dette har vært en strålende fin helg! 
Og i morgen fortsetter slaraffen-livet…  (dvs ikke jobb)
Skal trene, treffe Karidansen, spise god mat og hvis jeg er riktig heldig får jeg kanskje til en liten photo-shoot. Juhuu!!!

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg