Klart for nytt “frogge-tog”! Bli med da!!

 

Jeg nevnte her om dagen at jeg syntes det hadde blitt litt slappe tendenser her inne? At jeg var klar for noen “sprell” igjen. Ja…jeg beskylder ikke DEG for å være daff altså..Men i det store og hele, blogglivet…bloggspruten…har liksom vært LITT borte etter flyttingen til ny plattform.

Vel, jeg er ikke kjent for å GI MEG så lett, og når jeg fikk igjen litt energi her nå så tenkte jeg at NÅ var det klart for noe sprell, og hva passer bedre enn å starte opp med litt “frogging” igjen?? Det er det FUTT over 😉

 

Jasså…du er litt usikker på hva FROGGING er??

Vel…det er farsotten som herjet her inne på bloggen rundt oktober i 2017… Og som jeg gjentatte gange, faktisk flere år på rad,  har prøvd å spre over HELE NORGES LAND!
Nå har det sett ut for at Norge har vært litt lite moden for froggingen min..Men siden vi har hatt et “pause-år” for froggingen så er jeg sikker på at NÅ blir det litt fart på den! Og mulig vi kan slå noen rekorder til og med!!

 

 

Min oppfordring er altså at DU og alle du kjenner blir med på denne utfordringen/ oppfordringen. Del det glade frogge-budskap med alle du kjenner, og se hvor langt det kan nå…

 

Så – altså , HVA er frogging?

 

Du har sikkert hørt om “planking”, “naking” og andre rare varianter av foto-utfordringer, som man via Instagram og Facebook blir oppfordret eller MAST på å gjennomføre med jevne mellomrom …

 


“planking”                                                                 Bildet fant jeg HER

 

 


“naking”                                           Og dette bildet fant jeg på turjenter.no HER

 

 

Vel…du skal slippe å være naken, så nå ble du nok glad 😀  MEN… Jeg har altså min egen variant:

 

Frogging.

Frogging kan gjøres overalt, akkurat som de andre farsottene, og jo mer fantasifullt, jo mer morsomt…

 

 

Man kan frogge i skogen….
 

 

 

…i Botanisk hage….

 

 

…..eller…..et hvilken som helst sted…
(på toget, i Karl Johan, på bussen, på jobben…bruk fantasien 🙂 

 

 

 

Så hva gjør du??
Vel… her er invitasjonen:

 

 

 

Følg oppskriften nøye så går det bra. Du trenger IKKE ha blogg for å være med, for bildet skal sendes til MEG, min mail-adresse, og IKKE legges på egen blogg

 Dette er IKKE konkurranse, men kun litt fjas i hverdagen for å more seg litt. JEG lager “toget” og legger ut dagen etter fristen for innlevering. 

 

Og siden jeg har fått så mange nye bloggvenner i tillegg til de spenstige jeg hadde fra før, så regner jeg med at dette blir et langt og morsomt tog. Og at mange TØR å bli med! 

 

Så hva venter du på??
Ut i regnværet  eller solen med deg, og frogg i vei!! Poenget er å få Norges lengste frogge-tog!! Noen gang! Her snakker vi Guinness Rekordbok!! 😉I 2017 var det 20 med!!!  Kan vi toppe det?? Det hadde vært moro!!

Hvis du vil se bilder for litt mer inspirasjon til froggingen- trykk på linken for bilder fra 2017.
Og del gjerne invitasjonen med andre, eller tips dem om innlegget her 🙂

 

Blir du med??

 

 

 

#utfordring #moro #frogging #oppfordring #frosk #naking #planking

18 kommentarer
      1. Ja, det håper jeg du gjør, var så moro med de som var med siste gangen i 2017 🙂 Vi må jo få til et utafor gamle-blokka også 🙂

      1. Åååå, så bra du vil være med 🙂 Jeg er kjempeglad for alle som vil delta. Må prøve å lage litt gøy igjen 🙂 Og det har vært så morsomme bilder før 😀 Gleder meg til å se 🙂

    1. Husker at jeg var med på en slik frogge-utstilling en gang. Etter den gang har jeg mista kamera og finner det ikke igjen. Burde jo ha skaffa meg et nytt men det tar tid for min del. Jeg får heller titte på alle bidragene som kommer inn. Gleder meg til den titten. Ha en fin kveld.

    2. Åh, det var frogging du hadde som plan ja, hihi. Det er jeg kjent med vet du. Jeg har visst ingen froggebilder i arkivet, men det skal jeg få ordnet. Junior elsker å bære rundt på frosker og skremme meg, – de er så uberegnelige, men moro å være frosk selv. 😁

      1. Så gøy at du blir med Hanne Beate 🙂 Vi må prøve å få til et litt langt tog i år 🙂 Selv om alle er spredd, så prøver jeg. DU merker jo ikke så mye til spredningen, men det er litt vanskeligere å FÅ TAK I folk nå 😀 Glad du blir med <3

    3. Hehe, måtte smile av bildet nedover i trappen. Bra du har utfordringer! Får se om jeg tørr, hehe. Du var jo søt på frogging.:-)

      1. Ååå, du må tørre <3 DU kan gjøre det akkurat hvor du vil 🙂 Jeg kommer med flere tips til hvor. Det har vært mye rart før 😀 fra alle mulige folk 🙂

    4. Se der ja…nå begynner det å komme seg 😀 Gleder meg til å se alle. Om jeg blir med selv? Vi får se om jeg har en god dag…og nå snakker jeg om knærne mine altså. Har jo et kne som har bestemt seg for å være vanskelig. Men iblant glimter det til. Har veldig lyst i alle fall. Liker å være med å sette rekorder 🙂
      Flinke du…godt vi ikke lar oss stoppe selv om ting endres i bloggverdenen. Masse lykke til ♥

      1. Håper du blir med, det var kjempefint det dere laget en gang før, med MANGE frosker 😀 Litt mer vrient å få i gang ting nå synes jeg, men håper en del blir med i alle fall. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg