Kreativ galskap i glass!

 

Når man plutselig har klart å lage litt kreativ galskap, ved en tilfeldighet, da MÅ det bli et eget innlegg ut av det. For dette ser ganske sinnsykt ut, og veldig veldig kult spør du meg 😀

 

 

 

Tanken var å lage et bidrag til konkurransen til Evaswindow. Hun har jo foto-konkurranse, hvor temaet er glass. Og jeg tenkte at det var viktig å være litt kreativ. Men da jeg så resultatet av dette her, så fant jeg ut at det fortjente et eget innlegg. Jeg hadde jo laget KUNST, og ingen ville ane at det var det om jeg ikke ga det litt ekstra oppmerksomhet 😀 Så.. Evaswindow får noe annet i løpet av dagen. Ikke lov å delta med noe som ikke er anonymt så klart.

 

Hva har dette med glass å gjøre?

 

Jo.. Jeg og Anna Lena står på hver vår side av et glassvindu oppi skogen der i Ekeberg-parken. Hun trykker nese og munn mot glasset, og det er det eneste  “tilgjorte”.. Null bildemanipulering her. Jeg får hennes hår, hun får mitt, og klærne i en salig blanding på kroppene våre, bare pga refleksjon 🙂 

Stilig??

 

#kunst #galskap #glass

25 kommentarer

Siste innlegg