LITT må man by på seg selv også…

 

He-he… 
Dagene går, og jeg styrer i vei på jobb. 

Det er elever på deltid stadig vekk, og det nærmer seg jul. Hva er vel mer naturlig enn å by litt på seg selv i slike anledninger? Jeg tar alle sjanser jeg får til å kle meg ut litt. Forrige uke hadde vi småttiser på digital uke. Og denne uken var det ungdomstrinnet. 

Jeg har KUN vært nisse denne uken. Det er andre som har hovedansvar for ungdomstrinnet. Men jeg er fornøyd med å være nisse jeg. De skulle gjette hvem de så.  Jeg kom vraltende inn på fjernundervisningsrommet, og prøvde å gjøre meg så ugjenkjennelig jeg kunne. Men en av eleven så det med EN GANG. … Hm… 

 

 

 

Ellers er vi i innspurten med rapporter og alt som skal sendes ut av oppsummeringer. Mye å gjøre men trives veldig jeg. Var på digitalt julebord i går, og det tenker jeg at jeg må vise litt mer fra senere. Jeg har nemlig hatt en liten oppgave til det julebordet. Som var SNABLA moro!! 🙂 

 

Nå er det mat, etter endelig å ha landet i sofaen.

 

 

9 kommentarer
    1. Det er så gøy når noen tør å by på seg selv, og lage litt liv å røre. Det løfter stemningen, og ofte gjør det at de aller fleste også kaster seg ut i det 😊 Vi hadde egen julenisse på vårt digitale julebord, og det ble veldig gøy.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg