LITT må man vel unne seg…?

 

 

Ja…du synes kanskje ikke jeg er den MEST sparsomme på “unne-seg”-fronten, så jeg har liksom ikke noe jeg skulle sagt? 
Vel…samme det… I dag kom skattepengene, og da var det NOK en ny unnskyldning for meg og Hr Frodith til å spise ute på restaurant. Nå har vi faktisk blitt så stamgjester at eierne bare nikker når jeg kommer og sier: “Ja…han sitter der inne..” 😀

 

 

I dag bestilte jeg indrefilet med gratinert ost og peppersaus. Himmelsk godt. Og som du ser var Hr Frodith mer enn klar for å spise, men klarte å holde seg til det obligatoriske bildet var tatt 😉

En velfortjent middag etter noe som minnet om en endeløs dag på jobb..

 

Hvis du vil vite om det er andre enn gravide som “gløder”, så finner du ut det HER..

 

 

#middag #mat #skattepenger

9 kommentarer

Siste innlegg