Livet blir hva man gjør det til

 

Ja, det tenker jeg ofte…Man kan lage seg en del moro i livet sitt i alle fall..Det bestemmer man selv.

Siden vi alltid har noen utfordringer på gang når vi treffes, Kjersti og jeg, så fikk jeg lyst på en liten reprise av noen av dem. Et lite mimreinnlegg over all moroa VI har laget oss i alle fall. Åååå så gøy vi har hatt det! Mye latter, hysterisk knising, sommerfugler i magen og rett og slett morsomme stunder 😉

 

 

Tydelig at vi “fant hverandre” på dette med å kle oss ut, ganske tidlig i vennskapet. Dette var andre gang vi traff hverandre. i 2014. Rett opp i Ekebergparken og leke “Pip og sjiraffen”.

 

 

Utfordret til å gå INN på do på kafe, i vanlig Frodith-utseende, og skifte på meg til denne parykken og komme ut som det var HELT vanlig. Ikke lov å knise og le som om man var på utdrikningslag, måtte virke seriøs… Lett? Nope!

 

 

På do på alternativ -messen i 2016? Var knapt noen som la merke til oss 😉

 

 

“Svanesjøen”, oktober 2018, på hytta til Kjersti. En kald men hysterisk morsom opplevelse 😀

 

 

 

 

 

Modeller i morgengry, med Kjerstis brors gummistøvler som “rekvisitt”

 

 

 

 

Sølvdrakt-utfordringen: Gå opp Bogstadveien, som om du mener det, iført ettersittende sølvdrakt. Seriøs mine… 

 

 

…..for å leke statuer i Vigelandsparken.

 

 

 

Og nå altså siste, som du kan se på HER.

 

Ja, mye moro skal jeg love deg. Livet blir det man gjør det til!  🙂

 

 

 

#utfordringer #moro #vennskap #utkledning 

13 kommentarer

Siste innlegg