Med “vondskap” skal “surskap” fordrives…

 

Neida… er ikke SÅ sur lenger.. Og kanskje det er fordi dere har sluttet å være så dumme? 😀
Men…om det skulle være den minste rest av dumhet der ute, og surskap på innsida hos meg, så skal den i alle fall fordrives i dag. 

Og hvordan bedre fordrive surskap, enn med “vondskap”? Nei…jeg mener ikke ONDSKAP… Men rett og slett en h….tes mye VONDT!!

For når man så vidt har kommet seg etter forrige økt med styrketrening… eller egentlig IKKE er helt ferdig med å være støl, så skal jeg love deg det blir vondt nå også…

 

Vel…jeg skal likevel i ilden..

Her nytter det ikke å ligge på latsiden om jeg ønsker meg en kropp som fungerer også etter fylte 60…

 

 

Nå slipper jeg heldigvis ligge sånn for å ta push-up, har fått noen “jukseøvelser” av Personlige Treneren min (hadde EN time), som du kan se HER

 

 

Skal ta et par km på tredemølla også, løpe ja… For man får ikke bedre kondis om man bare rusler rundt. Og jeg VIL ha bedre kondis også 🙂

 

Så…vi sees!

Nå løper jeg på treningssenteret! ( Eller går vel kanskje ned dit :-D)

 

 

4 kommentarer
    1. Du er flink og ivrig – det er kjempetøft altså! Jeg fikk en liten nedtur nå med skaden – men håper jeg snart er tilbake på topp, hihi….! Klem <3

    2. Flott å bedre helsa for alle. Jeg skal også ta i mer om dagen, men det er ikke alltid så lett når kroppen ikke vil. Men verken du eller jeg gir oss. Heia! Klem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg