Seigmann bygger muskler…

Kan en seigmann bygge muskler?
Kan en geleklump få form?

Har ikke peiling, men jeg gjør så godt jeg kan…
Nå har jeg hatt personlig trener på mandag, og i dag var det på tide å prøve på egenhånd, med min gode kollega.

Jeg var ikke seigmann og geleklump FØR treninga…bare min sedvanlige dårlige form liksom… Men jeg skal love deg at ETTER vi hadde gått gjennom de øvelsene jeg hadde fått tips om, så klarte vi nesten ikke å komme oss ned trappa til t-banen etterpå… Snakk om seigmann-legger altså!! Lenge siden jeg har ledd så godt som den lille turen ned trappen der. Vi så helt urkomiske ut, begge to!!

Og hvilke øvelser kan forårsake så skjelvne ben liksom? Jo..bare å stå med beina  litt fra hverandre, og sette seg på huk, og opp igjen.. Mange ganger etter hverandre. Høres ut som “piece of cake”? Ja..det er det nok for folk flest også, men ikke for meg… Og et sted må jeg jo begynne, for å KLARE å gjøre øvelsene..

 

Og hva DETTE er?…..

 

Det er push-up for “lathanser”….eller nybegynnere…som meg.. 

 

Etter 10 push-up på denne stangen x 3 repetisjoner, så var armene som spagetti, og jeg klarte så vidt å bære vannflasken min hjem igjen…

Har fått i meg litt mat…etter noe strev med gaffelen… Og nå blir det sløving resten av kvelden skal jeg love deg!

 

I morgen er det kjolefredag 🙂 Husk det!!

 

 

15 kommentarer

Siste innlegg