Alle er dumme når jeg er sur!

 

 

Ja…du skjønner ?

Jeg er ikke ofte sur…men NÅR jeg er sur så blir alle så himla dumme rundt meg… Eller kanskje det var det at alle rundt meg er så dumme  er det som gjør meg sur…? Ikke vet jeg… 
Vet bare at jeg gjerne vil ha noen å “skylde på” når jeg er i dette humøret..
Så: I dag er ALLE dumme! Ikke MIN feil!!

Når dette humøret dukker opp så er til om med JEG litt dum…ikke bare sur altså, men litt dum selv også altså.. I dag har jeg vært begge deler. Både sur og dum… Mest inni meg, men litt utad også.. Og det er IKKE noe greit å ha det sånn..

Ødelegger min egen dag. 
Og ødelegger sikkert noen andre sin også.. 

Det går nok over snart, pleier MAX å vare en dag…mer enn det “gidder jeg ikke” 😀

 

Er du en av de dumme i dag? Eller en av deg sure?? 😀 

 

 

 

12 kommentarer
    1. God morgen!
      Nå er dette innlegget noen dager gammelt – så nå håper jeg at alle ikke er så dumme lenger og at du er like blid som sola på himmelen 😀
      Du er jo nesten alltid blid gode du 🙂 Men slike dager kommer for oss alle… og da ER alle rundt, bare dumme…. sånn er det bare med den saken… ikke min feil – som du skriver 😀

      God klem og gode ønsker for lørdagen og helga 😀

    2. Er ofte litt sur og sint på meg sjøl og da rer det lett og tenke at andre er sure. Men alt går over. Ingen er tjent med at man er sur over lang tid. Glem at man er sur og tenk i positive bane og fremover. Det hjelper tror jeg. Ha en fin dag.

    3. Slike følelser hører også med i livet, og jeg er også innom de iblant. 🙂 Håper alt er blåst bort idag, og at du har en lett og fin dag! Du er jo så flink til å se de små gleder, så regner med at humøret har bedret seg betrakelig. <3 Her er det sol, nydelige høstfarger og gleder meg til turer i oktober (både nære og langt unna).

    4. Min erfaring er at alle er dumme hele tiden, men det er enklere å forholde seg til på dager med godt humør.

    5. Pssst,, lister meg musestille innom for å observere. 🤗 Om jeg er sur eller dum…? Tjaa,, smetter nok innom begge grupperinger med jevne melllmrom. 🤗

    6. Jeg var veldig sur i går kveld og i morges over fatale feil i strikkinga som gjorde at jeg måtte rekke opp.😨
      Jeg prøvde å la det gå utover Ibsen, men før jeg visste ordet av det fanget interessen min andre ting og surheten forsvant.🙈
      Håper du har fått noen fine opplevelser og at alle dumme mennesker er forduftet.🤗💪🏻

    7. Næh, er for slapp til å være sur… Men har fine, guloransje sko, og da må man være glad. Kanskje du bare er en shoppingur unna å bli mindre sur?… 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg