Mine 20 favoritter- utfordring

På torsdag var det en liten kanin som hoppet forbi og la igjen en liten utfordring. Jeg pleier å svare på sånne saker, så sant jeg har tid. Og NÅ er det jo helg igjen, så jeg rekker å være litt vaskeekte Frodith også. 

Favorittperson: Hr Frodith, helt klart!

Favorittdyr: Teller tøyrotter? Jo, her hos meg gjør det det. Så et rungende høyt: Salt og Pepper- tøyrottene mine.

 

 

Favorittartist: Jeg har flest døde favorittartister: David Bowie, Tommy Tokyo. Må nevne også en levende Mike Scott, vokalist Waterboys. Skal på konsert i april 🙂

Favorittalbum: Siden jeg nevner artister i fleng, blir det dårlig med ET album…

Favorittsang: Har ingen EN sang liksom. Liker hele artister og med det det meste de gjør. 

Favorittblomst: Hestehov

Favorittfarge: Turkis. 

 

 

Favorittskuespiller: Robert Carlyle 

Favorittfilm: Avatar. Fremdeles. Både den gamle og den nye 😉 En helt egen opplevelse. Historiene ikke så spesielle, men en HELT egen opplevelse. Film-kunst!!

 

 

Favorittserie: Åååå, jeg er jo en serie-hund. Jeg og Hr Frodith har sett maaaange: The Mentalist, Blacklist, Blindspot, Last Kingdom, Person of Interest, Tudors… Ja her bare renner det på.. Jeg begynner å tro at jeg er en som vegrer meg for å velge noe… Siden jeg må ta med MAANGE i det meste jeg svarer på 😀

Favorittby: Oslo, helt klart

Favorittland: Svak for Skottland og Island, hvis jeg ikke skal svare Norge

 

 

Favorittblogg: Min? 😀 ha-ha, der ble dere nok overrasket 😉

Favorittdrikke: Vann

Favorittmat: Hm…veldig åpent spørsmål… Rundstykker med godt pålegg, knekkebrød eller indisk mat: Helst mango-lam.

Favorittpålegg: Leverpostei

Favorittsjokolade: Alt som starter med S og slutter på JOKOLADE er min favoritt. Jeg er en hund etter sjokolade, alle slag. Men gjerne mørke, med litt salt i. Eller SMASH!! Vanskelig å bare ta EN!! 😀

Favorittaktivitet: Blogging, på cafe. Og turer. Pluss at jeg har blitt rimelig god på aktiviteten TRENING også 😀

 

 

Favorittparfyme: Det bruker jeg ikke. Bruker knapt deodorant. Hiippie-style 😀

Favorittkaninblogger: Det er bare EN kanin! 😉

 

 

13 kommentarer

Siste innlegg